ساخت دکوری های زیبا با وسایل دور ریز

به گزارش سرزمین من، کارتن های شانه تخم مرغ را دور نیندازید. برای ساخت دکوری های تزیینی، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ساخت دکوری های زیبا با وسایل دور ریز

با استفاده از وسایل ساده و دور ریختنی در اطراف به راحتی و با کمی خلاقیت، دکوری های مجذوب نماینده بسازید و در تزیین خانه بهره ببرید. در این مطلب از سرزمین من به بیان ساخت وسایل دکوری با شانه تخم مرغ می پردازیم.

ساخت وسایل دکوری با شانه تخم مرغ

فرصت را از دست ندهید، از وسایل ساده و دور ریختنی، دکوری های خلاقانه بسازید و دکوراسیون خانه را تغییر دهید. شانه تخم مرغ، پتانسیل بالایی برای استفاده مجدد در تزیینات داخلی دارد.

ساخت گل های تزیینی از ایده های ساخت وسایل دکوری با شانه تخم مرغ

با چند برش ساده، از شانه تخم مرغ، گل های زیبا بسازید و در قسمت های مختلف، برای تزیین بهره ببرید. از رنگ اکریلیک یا گواش برای زیباتر کردن گل ها بهره ببرید. بعد از اتمام رنگ آمیزی برای تثبیت رنگ و جلوه بیشتر، اسپری براق نماینده روی گل ها بپاشید و تا خشک شدن، به گل ها فرصت دهید. اسپری های رنگی هم گزینه مناسبی برا رنگ کردن شانه تخم مرغ است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این رنگ ها در خانه انرژی منفی ایجاد می نمایند سر بزنید.

تابلویی زیبا با گل های شانه تخم مرغ

  • بوم نقاشی را با رنگ روشن پوشش دهید. پس از رنگ آمیزی با رنگ اکریلیک دلخواه، اجازه دهید کاملا خشک گردد.
  • شانه تخم مرغ را برش داده و گل های زیبا مطابق تصاویر، بسازید و سپس آن ها را به رنگ های مختلف در آورید.
  • از دکمه و وسایل دیگر برای تزیین گل ها بهره ببرید تا مجذوب نماینده تر به نظر برسد. با استفاده از چسب، دکمه را داخل گل ها بچسبانید.
  • در نهایت طرحی که در فکر دارید را روی بوم پیاده کنید و آن ها را در جای خود بچسبانید. اکنون تابلوی بی نظیر شما آماده است، در قسمت های مختلف خانه، از آن بهره ببرید.

ریسه چراغ دار از از ایده های ساخت وسایل دکوری با شانه تخم مرغ

پس از ساخت گل های کوچک با شانه تخم مرغ، ریسه های لامپ دار تهیه کنید و انتهای گل ها را سوراخ نموده و در آن قرار دهید. به این ترتیب، ریسه رنگی با طرح گل های مجذوب نماینده ایجاد نموده اید.

تزیین وسایل با گل های دست ساز شانه تخم مرغ

  • گل ها را برای تزیین آینه ساده بهره ببرید و دکوراسیون خانه را متحول کنید. قابی ساده را با گل ها شانه تخم مرغ، تزیین کنید و دکوری جدیدی را به وجود آورید. گل ها شانه تخم مرغ، ایده بسیار خوبی برای احیا و بازسازی وسایل و قاب های قدیمی است.
  • آینه ای ساده را با گل های دست ساز از شانه تخم مرغ، تزیین کنید و آن را تغییر دهید.
  • حلقه های چوبی یا فلزی قدیمی را، با گل های رنگی پوشش داده و دکوری زیبایی، برای روی در اتاق خواب یا در ورودی، تهیه کنید. شاخه های خشک شده درختان را از حیاط بردارید، آن ها را تمیز نموده و اسپری براق نماینده بزنید. سپس از گل های ساخته شده روی آن بچسبانید و برای تزیین دیوار بهره ببرید. البته می توانید، آن را داخل یک قاب قرار داده و آن را به تابلویی زیبا تبدیل کنید.

جا گلی دکوری

خلاقیت به خرج دهید و شانه تخم مرغ را به اشکال مختلف برش دهید و به عنوان گلدان برای گیاهان تزیینی بهره ببرید. کاکتوس های زیبای زیر، ایده مجذوب نمایندهی برای ساخت یک دکوری مجذوب نماینده و خلاقانه است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب جدیدترین ایده ها برای تزیین دیوار تلویزیون را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "ساخت دکوری های زیبا با وسایل دور ریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دکوری های زیبا با وسایل دور ریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید