روز های روشن استقلال در راه است؟

به گزارش سرزمین من، باشگاه استقلال این روز ها در شرایط دشواری به سر می برد. مدیران این باشگاه پس از جدایی فرهاد مجیدی از سرمربی گری استقلال با گزینه های مختلفی مذاکره کردند تا بتواند جانشین او را معین نمایند.

روز های روشن استقلال در راه است؟

مدیران استقلال در ابتدا با چند گزینه مذاکره کردند، اما نتوانستند با آن گزینه ها به نتیجه معینی برسند و پس از دو هفته بلاتکلیفی استقلال در انتخاب سرمربی، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال، به تیم مذاکره کننده آبی ها اضافه شد تا شرایط انتخاب سرمربی آبی پوشان در شرایط دیگری قرار بگیرد و سرعت پیش برد امور بیش تر گردد.

پس از معین شدن تیم تازه مذاکره کننده، سرعت مذاکره با مربی های خارجی قوت بیش تری به خود گرفت تا جایی که فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت وگویی تلویزیونی تاکید داشت که با گزینه های خارجی مذاکره به عمل آمده تا شرایط سرمربی آینده استقلال معین گردد.

تا اینجای کار، ریکاردو ساپینتو نزدیک ترین گزینه به نیمکت استقلال است و طبق پیگیری های اجرا شده، اگر مسئله ای پیش نیاید، این مربی به عنوان سرمربی آبی ها معرفی خواهد شد البته باشگاه استقلال با توجه به گزینه های موجود کوشش کرد برترین گزینه را با برترین نوع قرارداد در نظر بگیرد که این مساله از اولویت های معاونت حقوقی باشگاه استقلال و مصطفی آجورلو بود.

هم چنین یکی از دیگر مسائلی که این روز ها دغدغه سرخابی هاست، بحث حضور سعید صادقی در یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس است. در روز های اخیر، حضور صادقی در پرسپولیس قوت بیش تری به خود گرفت، اما با وجود ترکیب تازه تیم مذاکره کننده استقلال و حضور معاونت حقوقی این باشگاه، پروژه هایجک این بازیکن کلید خورد و احتمال می رود سعید صادقی بتواند یکی از گزینه های احتمالی حضور در استقلال باشد.

منبع: فرارو

به "روز های روشن استقلال در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز های روشن استقلال در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید