اظهارات جنجالی یک پرسپولیسی؛ برای من فرقی نمی کند استقلال قهرمان گردد یا پرسپولیس ، سپاهان احتمالا قهرمان می گردد

به گزارش سرزمین من، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر شرایط سپاهان برای قهرمانی بهتر از استقلال و پرسپولیس است.

اظهارات جنجالی یک پرسپولیسی؛ برای من فرقی نمی کند استقلال قهرمان گردد یا پرسپولیس ، سپاهان احتمالا قهرمان می گردد

به گزارش سرزمین من، رضا وطنخواه در ارزیابی از شرایط پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: پرسپولیس با داشتن رقیبانی چون استقلال و سپاهان شرایط بسیار سختی برای قهرمانی در لیگ دارد، البته معتقدم هر تیمی که برای قهرمانی زحمت کشیده و حقش هست، باید در این جایگاه قرار بگیرد. البته پرسپولیس تا به امروز شرایط خوبی در جدول دارد که امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی درباره این پرسش که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد، اضافه کرد: در حال حاضر شرایط سپاهان برای قهرمانی بهتر از استقلال و پرسپولیس است. برای من فرقی نمی کند کدام تیم قهرمان گردد اما دوست دارم پرسپولیس این جایگاه را کسب کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس این فصل قهرمان نگردد، گل محمدی همچنان باید سرمربی پرسپولیس بماند؟ گفت: من مخالف پیشرفت علم نیستم و معتقدم مربیان خارجی به پیشرفت فوتبال یاری می نمایند، البته در حد باشگاهی و ملی بهتر است از مربیان داخلی استفاده کنیم و برای تیم های پایه باید از تجربیات مربیان طراز اول خارجی بهره بگیریم تا پشتوانه های خوبی برای تیم ملی داشته باشیم.

وی در ارزیابی از عملکرد لئاندرو پریرا بازیکن خط حمله پرسپولیس اظهار کرد: هر تیمی که در خط دروازه ، دفاع وسط و فوروارد قوی عمل کند، کمتر گل می خورد و عملکرد موفقی خواهد داشت، پریرا بازیکن خوبی است اما آن طور که باید باشد، نیست.

وطنخواه یکی از مسائل تیم هایی همانند پرسپولیس و استقلال را ضعف در تیم های پایه مطرح کرد و اضافه کرد: متاسفانه طی سال های گذشته به تیم های پایه توجه خاصی نشده و هر مدیری که در راس پرسپولیس قرار گرفته برای حفظ جایگاه خود، تنها به تقویت تیم بزرگسالان پذرداخته و در سایر رده های سنی کار خاصی انجام نشده است. بنابراین به خاطر ضعف در تیم های پایه همیشه در پی جذب بازیکن از سایر باشگاه ها و یا بازیکنان خارجی در تیم های خود هستند، البته به نظر من درویش از نظر مدیریتی تا به امروز عملکرد بدی نداشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اظهارات جنجالی یک پرسپولیسی؛ برای من فرقی نمی کند استقلال قهرمان گردد یا پرسپولیس ، سپاهان احتمالا قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جنجالی یک پرسپولیسی؛ برای من فرقی نمی کند استقلال قهرمان گردد یا پرسپولیس ، سپاهان احتمالا قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید