روایتی تازه از شایعه دلخوری مظاهری و بازی دادن به سیدحسین حسینی؛ فکری به دروازه بان ذخیره پاداش داد!

به گزارش سرزمین من، خبرگزاری خبرنگاران- انتشار یک خبر حاشیه ای باعث تعجب کادر فنی استقلال شده است.

روایتی تازه از شایعه دلخوری مظاهری و بازی دادن به سیدحسین حسینی؛ فکری به دروازه بان ذخیره پاداش داد!

به گزارش سرزمین من، سرمربی استقلال به یک دلیل تعیین در بازی با نفت مسجدسلیمان از دوازه بان دوم تیم خود استفاده کرد. محمود فکری با بازی دادن به سیدحسین حسینی، پاداش رفتار حرفه ای او را داد. محمود فکری بابت بازی دادن به سیدحسین حسینی در هفته سیزدهم لیگ برتر تحت فشار شدیدی است چرا که این دروازه بان با یک گل به خودی کاری کرد استقلال 2 امتیاز از دست بدهد ضمن اینکه با نمایشی که رشید مظاهری در بازی های گذشته داشت، دلیلی نداشت سرمربی استقلال بخواهد چنین تغییری را در تیمش ایجاد کند.

در این بین محمود فکری برای تصمیم خود دلیل داشته چرا که سیدحسین حسینی در طول 10 هفته ای که روی نیمکت نشست هم خیلی خوب تمرین نموده و آماده بود و هم رفتار حرفه ای از خود نشان داده بود. خود محمود فکری در ابتدای فصل انتخاب نموده بود 2 دروازه بان طراز اول داشته باشد و واضح است او نمی تواند یکی از دروازه بان های خود را نادیده بگیرد. در این بین این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که سیدحسین حسینی به جز اشتباهی که مقابل نفت مسجد سلیمان انجام داد، در طول بازی عملکرد چندان بدی نداشت و البته باید به سرمربی تیم حق داد هر 2 دروازه بان خود را آماده نگه دارد.

بعد از تساوی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان که با نیمکت نشینی رشید مظاهری همراه بود، اخبار عجیبی از اردوی این تیم منتشر شد. در این اخبار اینطور آمده بود که رشید مظاهری به تاکتیک استقلال اعتراض نموده و به همین دلیل محمود فکری ترجیح داد او را نیمکت نشین کند. در ادامه هم اخباری منتشر شد که مظاهری از نیمکت نشینی خود ناراضی بوده است. اما یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این باره گفت: واقعا به شخصه از شنیدن چنین خبری شاخ درآوردم. یک وقت یک بازیکن مربی خود را چپ چپ نگاه می نماید، باز این یک توجیهی دارد ولی خدا می داند رشید حتی یک حرکت بد هم انجام نداد. او وقتی فهمید در ترکیب نیست حتی خم به ابرو نیاورد.

این مربی تیم استقلال در سرانجام گفت: خدا را شکر عکس هایی از بازی استقلال منتشر شد که همه دیدند رشید مظاهری چه استرسی روی سکوها دارد و چقدر برای موفقیت تیم نگران است. من نمی دانم این حواشی با چه نیتی در مورد استقلال پخش می گردد.

بازی دادن به حسین حسینی به جای رشید مظاهری اولین تصمیم بحث برانگیز محمود فکری در این ملاقات بود. این تغییر قطعا هدف فنی ای نداشته است. یا هدف آماده نگه داشتن هر دو دروازه بان استقلال بود یا استفاده از فرمول نه چندان خوشایندی که در زمان سرمربی گری صمد مرفاوی در تیم استفاده می شد. (در این فرمول هر دروازه بان گلی بخورد و آن گل موجب شکست تیم گردد، در بازی بعدی نیمکت نشین شدن است.این فرمول را صمد برای وحید طالب لو و محمد محمدی هم استفاده می کرد) این فرمول شاید زمانی مفید باشد که اختلاف سطح زیادی بین دو دروازه بان نباشد.

این تصمیم چه بر اساس فرمول باشد یا بر اساس مسائل غیر فوتبالی، کادرفنی محمود فکری باید به این قضیه توجه می کرد که نفت مسجد سلیمان بیشتر گل هایش را روی ارسال های بلند به ثمر می رساند و حضور حسین حسینی در این ملاقات که هنوز هم روی خروج هایش مشکل دارد و فصل گذشته در بازی های زیادی روی همین خروج ها باعث از دست رفتن امتیازات زیادی شده بود، به نفع استقلال نیست و از همان ریسک هاست که به امتحان کردنش نمی ارزد. شاید اگر پشت این تصمیم به همین یک نکته اشاره می شد انتخاب دیگری صورت می گرفت بازی دادن به حسینی کار اشتباهی نیست اما بازی دادن به او در چنین بازی ای که رقیب بیشتر گل هایش را روی یکی از نقاط ضعف دروازه بان آبی ها به ثمر می رساند، کار اشتباهی است.

برهانی در مورد اینکه گفته می گردد استقلال بدون برنامه و تاکتیک گل می زند و در صدر جدول است گفت: مگر می گردد چنین اتفاقی در فوتبال بیفتد؟ تیم های دیگر هم زحمت می کشند. اگر اینطور باشد که باید فاتحه فوتبال را بخوانید. سال جاری تیم ما گل می زند می گویند روی خلاقیت و نبوغ بازیکن بوده اما در مورد تیم های دیگر می گویند روی تاکتیک و برنامه بوده، گل ما به تیم نفت مسجد سلیمان را ببینید. کمتر تیمی روی اینکه دفاع راستش در محوطه جریمه باشد و توپ را روی تیر یک قطع کند، کار می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "روایتی تازه از شایعه دلخوری مظاهری و بازی دادن به سیدحسین حسینی؛ فکری به دروازه بان ذخیره پاداش داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی تازه از شایعه دلخوری مظاهری و بازی دادن به سیدحسین حسینی؛ فکری به دروازه بان ذخیره پاداش داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید