دریافتی بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به 65 درصد رسید

به گزارش سرزمین من، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد اعضای تیم فوتبال این باشگاه، دریافتی آنها را به 65 درصد رساند.

دریافتی بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به 65 درصد رسید

به گزارش سرزمین من و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، نادر مظفری نژاد، قائم مقام و خزانه دار باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره پرداخت 15 درصدی قرارداد بازیکنان و دیگر عوامل این باشگاه گفت: با هماهنگی های بعمل آمده، تصمیم هیئت مدیره باشگاه و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر، 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و عوامل باشگاه پرداخت شد تا با این پرداخت مجموع پرداختی از ابتدای فصل تا به امروز به 65 درصد برسد.

وی با بیان اینکه قرار بود این پرداختی زودتر انجام شود، شرح داد: شیوع بیماری کرونا و برخی از محدودیت های ایجاد شده بابت این بیماری، باعث تأخیر در این پرداختی شد که در این راستا باید از حمایت های خورشیدیان شهردار بوشهر و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر تشکر داشته باشیم. امیدواریم این حمایت های مؤثر با نتایج درخشان در ادامه رقابت ها همراه شود. با توجه به شرایط پیش آمده از دی ماه سال 98، پرداختی بابت قراردادها به بازیکنان نداشتیم که از حسن اعتماد و صبر حوصله این عزیزان قدردانی می کنم.

قائم مقام و خزانه دار باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ادامه خاطر نشان کرد: طبق گزارش های رسیده و با پیگیری های مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم، اردویی منظم و باکیفیت در شهریار برگزار شد و امیدواریم با انگیزه و روحیه ای که در کادر فنی و بازیکنان مشاهده می شود، روزهای خوبی در انتظار فوتبال بوشهر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دریافتی بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به 65 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافتی بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به 65 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید