خبرنگاران رسول پناه: مشکل ترابی حل گردد در پرسپولیس می ماند، یحیی حق داشت ناراحت باشد

به گزارش سرزمین من، تهران- خبرنگاران- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مشکل مهدی ترابی حل گردد، قول داده است که در پرسپولیس بماند.

خبرنگاران رسول پناه: مشکل ترابی حل گردد در پرسپولیس می ماند، یحیی حق داشت ناراحت باشد

به گزارش سرزمین من، مهدی رسول پناه در گفت وگویی تلویزیونی گفت: در انتها سال قبل مسائل اقتصادی زیادی داشتیم و پس از آن مشکل کرونا به وجود آمد اما توانستیم به درآمد پایداری برسیم و به تعهدات جامه عمل بپوشانیم و بعضی بدهی ها را پرداخت کنیم.

وی اضافه نمود: توانستیم سند درفشی فر و شهدای گمنام را به نام پرسپولیس و مسائل املاک پرسپولیس را هم حل کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ناراحتی یحیی گل محمدی اضافه نمود: قبل از شهرآورد اتفاقاتی رخ داد که حق با یحیی بود. به ویژه بحث داوری. از طرفی خواهان تعویق بازی بودیم چون فشار زیادی روی بازیکنان ما بود.

وی گفت: همه از پرسپولیس توقع بردن دارند و فشار زیادی روی یحیی گل محمدی بود. پنالتی شایستگی و عدم شایستگی تیمی را معین نمی کند.

رسول پناه در خصوص ناراحتی بازیکنان گفت: ما هم می خواستیم اعضای هیات مدیره هر چه زودتر معین شوند و آن موضوع اختلافی بین ما و سرمربی و اعضای تیم نبود.

وی گفت: در تمرین من با یحیی گل محمدی صحبت کردم. او حق داشت ناراحت باشد و فشار زیادی را تحمل می کرد. موضوع مهم این است که باید در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشیم و بزای فصل آینده هم به دنبال قهرمانی پنجم هستیم.

وی در خصوص شرایط جذب بازیکنان جدید اضافه نمود: از کادر فنی و تمام بازیکنان حمایت می کنیم. یحیی به ما فهرست داد و با بازیکنان مد نظر او وارد مذاکره شدیم. طی امروز و فردا مذاکرات انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: بازیکنان ما را درک کردند و حتی به خاطر شرایط باشگاه افزایش رقم قرارداد را قبول نکردند. پنج بازیکن ما در قراردادشان بند جدایی دارند که مدیریت قبل در قراردادها گذاشته بود. این بند مارا تحت فشار قرار داده بود. در قرارداد ترابی آمده بود اگر 90 درصد قراردادش را تا یک بازی مانده تا انتها فصل نگیرد می تواند فسخ کند. من با ترابی صحبت کردم و او گفت اگر طی یکی دو روز آینده مسائل حل گردد در پرسپولیس خواهد ماند. ترابی درخواست فسخش را ثبت نموده اما هنوز کامل فسخ ننموده است.

وی اضافه نمود: طرفداران دو روز صبر نمایند و اطلاع رسانی می کنیم. ما بیشترین رقم پرداختی به بازیکنان را داشتیم. پاداش ها را هم تا امروز پرداخت کردیم. حتی بشار رسن 92 درصد قرارداد امسالش را گرفته و او قسمتی از پول فصل قبلش را طلب داشت.

رسول پناه تاکید نمود: پرسپولیس به قهرمانی عادت دارم و در نظرسنجی برنامه تلویزیونی هم بازیکن و مربی ما اول شدند.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید اضافه نمود: امروز با 2 بازیکن صحبت کردیم و فردا هم با سایر نفرات مذاکره می کنیم. تا آخر هفته جذب 5 بازیکن مورد مد نظر کادر فنی را نهایی می کنیم.

وی در خصوص شرایط بشار رسن گفت: با مدیر برنامه های این بازیکن به توافق نهایی رسیدیم و طی دو روز آینده قرارداد او را برای فصل جدید نهایی می کنیم.

وی گفت: علی علیپور قراردادش تمام شده و منتظر هستیم او بیاید و مذاکراتمان را دنبال کنیم. بعضی اوقات پرداخت پول از سوی کارگزار دیر یا زود می شد ک بازیکن فکر می کرد این مشکل از سوی باشگاه است که بعضی ناراحتی ها به وجود آمد.

وی در خصوص رفتن بازیکنان مد نظر باشگاه به تیم های دیگر اضافه نمود: وقتی فشار زیاد می گردد کار سخت می گردد. طرفداران اجازه بدهند با صبوری و تدبیر این مسائل را حل می کنیم. کسانی که بخواهند به پرسپولیس بیایند باید عاشق این تیم باشند. چند بازیکن مد نظر ما با وجود داشتن پیشنهاد گفتند که دوست دارند به این تیم بیایند. لازمه حضور در پرسپولیس عشق به این تیم است.

وی گفت: هیات مدیره در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هم پیگیر مسائل باشگاه بود. تمام فکر و ذکر ما شرایط باشگاه است.

رسول پناه اضافه نمود: در بحث کرونا بعضی بازیکنان در دنیای فوتبال قراردادشان را بخشیدند اما الان تمرکز همه روی افزایش قرارداد است.

وی تاکید نمود: رایزنی ها برای جذب بازیکن جدید به عهده علی رغبتی است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اضافه شدن نفرات جدید به هیات مدیره گفت: ابتدا برای مهرداد هاشمی آرزوی موفقیت می کنم که زحمات زیادی کشید. نفرات جدید هم افراد با تجربه ای هستند.

وی در خصوص ناراحتی علیرضا بیرانوند گفت: متمم قرارداد بیرانوند در سازمان لیگ ثبت نشده بود و ما به صورت قانونی نمی توانستیم پولی را پرداخت کنیم. من به بیرانوند گفتم برود و قانونی اقدام کند. یک و نیم میلیارد از قرارداد او در قرارداد ثبت نشده بود اما سایر مطالبات او و پاداش ها را به وی پرداخت خواهیم کرد.

رسول پناه توضیح داد: ورود من به فوتبال به خاطر دوستی با مرحوم جعفر کاشانی بود. من سابقه مدیریت چندین شرکت را داشتم و فوتبالی هستم و کارشناسی فوتبالی هم می کنیم. من حتی در مجمع اول باشگاه رای نیاوردم و عضو علی البدل شدم و پس از درگذشت جعفر کاشانی عضو اصلی شدم.

وی اضافه نمود: من درمانگاهی در ورامین دارم و دندانپزشک هستم از طرفی کارشناس قوه قضاییه هم هستم.

رسول پناه در خصوص پرداخت مطالبات مربیان پیشین گفت: پول دستیاران برانکو پرداخت شده و تنها پول خود او باقی مانده است. تا الان 30 درصد مطالبات برانکو پرداخت شده و در چند روز آینده 600 هزار یورو به این مربی پرداخت خواهیم داشت. باید تا قبل از زمان معین شده پول او را پرداخت کنیم. از طرفی هزینه های زیادی داریم مانند هزینه های سفر به قطر برای لیگ قهرمانان اما تا 22 شهریور ماه زمان داریم تا با برانکو تسویه حساب کنیم.

وی در خصوص تمدید قرارداد رادوشوویچ گفت: او دو سال دیگر قرارداد دارد. در خصوص تمدید قرارداد اوساگونا هم باید بگویم منتظر نظر کادر فنی هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: باید 150 هزار دلار استوکس را که یک طرفدار پرداخت نموده بود، بازگردانیم اما اولویت پرداخت پول ما با برانکو است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رسول پناه: مشکل ترابی حل گردد در پرسپولیس می ماند، یحیی حق داشت ناراحت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسول پناه: مشکل ترابی حل گردد در پرسپولیس می ماند، یحیی حق داشت ناراحت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید