بهره برداری از حدود 1000 میلیارد ریال پروژه عمرانی در عسلویه

به گزارش سرزمین من، عبدالنبی یوسفی صبح شنبه در نشست با اهالی اهل سنت عسلویه گفت: عسلویه در کشور نماد وحدت وهمدلی مثال زدنی است و یکی از مکان هایی است که برادران اهل سنت و تشیع در کنار هم زندگی زیبای تجربه می نمایند.

بهره برداری از حدود 1000 میلیارد ریال پروژه عمرانی در عسلویه

وی ادامه داد: مردم شهرستان عسلویه شریف و از نجابت بالای برخوردار هستند و این بستر فراهم کردند که این همه سرمایه گذاری که در عسلویه رخ داده است و نقش اساسی که در فراوری ملی کشور ماست به همت و پشتوانه مردم عزیز این امنیت و آرامش فراهم شده است.

فرماندار عسلویه با اشاره به مشارکت مردمی مردم عسلویه گفت: از اعتماد که به همه دولت ها کردید به ویژه دولت تدبیر و امید که قریب به هشتاد درصد رای شما است صمیمانه از شما تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که در مسیری قدمی برداریم که مطالبات شما مردم شریف عسلویه جامعه عمل پوشانده گردد.

یوسفی در زمینه گزارش عملکرد مدیران و روساء ادارت اعلام کرد: به مدیران شهرستان عسلویه گفتم که تکلیف است که مدیران گزارش عملکرد خود در اختیار مردم بگذارند تا مردم بتوانند عملکرد شما نقد نمایند.

وی اضافه نمود: این حق طبیعی مردم است و هیچ مدیری هم نباید نگران این موضوع باشد که عملکرد خود در اختیار مردم قرار بدهد چون اعتقاد داریم مردم منصفانه قضاوت می نمایند و اگر جایی کوتاهی نموده باشیم باید بپذیریم و از مردم عذر خواهی کنیم.

فرماندار عسلویه اضافه نمود: در بحث آموزش در شهرستان عسلویه 15 واحد آموزشی در شهرستان احداث و بهره برداری رسید و 5 واحد که ساخت آنها تعطیل شده است با توافق مجموعه صنعت و شورای راهبردی عملیات اجرای آن مجددا آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حوزه درمان خیلی حرف دارم و حق مردم عسلویه که از بهترین امکانات درمانی برخوردار باشند گرچه این بیمارستان با 32 تخت خواب در این دولت به بهره برداری رسید اما با پیگیری توسعه آن به 64 تخت خواب موافقت شده است.

یوسفی اظهار داشت: پروژهای با هزینه های 43 میلیارد تومان در هفته دولت در سطح شهرستان به بهره برداری رسید و در دهه مبارکه فجر سال جاری طرح های جدیدی با هزینه 53 میلیارد تومان نیز بهره برداری خواهد شد.

وی اضافه نمود: ادارات نیز در عسلویه یکی پس از دیگری مستقر می شوند و کوشش بنده و همکاران این است که بتوانیم از فرزندان این شهرستان در سطح مدیران این ادارات استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهره برداری از حدود 1000 میلیارد ریال پروژه عمرانی در عسلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از حدود 1000 میلیارد ریال پروژه عمرانی در عسلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید