برنامه قصه های خوشبخت برای بچه ها شهر تخت برگزار گردید

به گزارش سرزمین من، کتابدار کتابخانه شهر تخت بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، از حضور و قصه گویی حمزه خوشبخت، قصه گو، مروج کتاب و عضو شورای کتاب کودک برای بچه ها و نوجوانان شهر تخت شهرستان بندرعباس خبرداد و گفت: قصه گویی خلاق در یک فضای دلنشین مورد توجه و استقبال بچه ها بخش تخت نهاده شد.

برنامه قصه های خوشبخت برای بچه ها شهر تخت برگزار گردید

طیبه برخورداری اضافه نمود: طرح قصه گویی خوشبخت با هدف تشویق بچه ها به مطالعه و کتاب خوانی طراحی شده است و این قصه گوی توانمند کشوری برای شاد نگاه داشتن بچه ها و حفظ دنیای بچه هاه آن ها، در دورترین روستاهای بخش تخت شامل بهرغ، مقسم، جلابی، محله تخت قدیم، مدارس سطح شهر و کتابخانه شیخ جعفرزمانی تختی بخش تخت، با دلی مهربان و روحیه لطیف بچه هاه در مناسبت های مختلف به قصه گویی خلاق در یک فضای شاد و دلنشین پرداخته است.

وی در سرانجام گفت: مردم تخت، قدردان حضور قصه گو و مروج فعال کتابخوانی در این بخش هستند. زیرا حضور او و قصه گویی با موضوع کتاب باعث ایجاد علاقه و دوستی بچه ها با کتاب و مطالعه شده است.

حمزه خوشبخت متولد چهارم آبان ماه 1369 در روستای تازیان بندرعباس است.

برنامه قصه گویی خوشبخت، چهارشنبه 22 شهریور در کتابخانه شیخ جعفرزمانی تختی بخش تخت در فاصله 45 کیلومتری شمال شرق شهرستان بندرعباس واقع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برنامه قصه های خوشبخت برای بچه ها شهر تخت برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه قصه های خوشبخت برای بچه ها شهر تخت برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید