ببینید ، توضیحات چمران درباره دلیل حضور زاکانی در صحن شورا ، اعضا این دو سوال را از شهردار دارند

به گزارش سرزمین من، رئیس شورای شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران در صحن علنی شورا توضیحاتی داد.

ببینید ، توضیحات چمران درباره دلیل حضور زاکانی در صحن شورا ، اعضا این دو سوال را از شهردار دارند

به گزارش خبرنگار سرزمین من، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع سرزمین من به علت حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورا اشاره نمود و گفت: سوال از شهردار در خصوص انتصابات است و گفته شده که موافق با موارد قید شده در اساسنامه نیست و باید پاسخ داده گردد.

او اضافه کرد: جابجایی سامانه معلولان هم سوال دیگری است که پرسیده می گردد و شهردار تهران پاسخ خواهند داد. فکر می کنم این دو پرسش، مسائل قابل حلی است اما سوال اعضاست و باید پاسخ داده گردد.

چمران در ادامه عزل و نصب به وسیله شهردار را حق وی دانست و گفت: شورا نباید دخالت کند و این دخالت را نیز انجام نمی دهد؛ جابجایی شهردار منطقه 22 حتما علت خاصی داشته و باید سوال گردد. شهردار منطقه 22 در جلسه کمیسیون ماده پنج روز گذشته حضور داشت و حتما جابجایی ایشان علتی داشته است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جابجایی درختان بوستان جنگلی سرخه حصار، گفت: اگر درختان بیمار جابجا نشوند دیگر درختان را نیز بیمار خواهند کرد؛ درختان بوستان حکیم نیز مشکل داشتند که قطع شدند و درختان دیگری جایگزین خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: جلسات زیادی برگزار گردید تا آب به بوستان های چیتگر، لویزان و سرخه حصار اختصاص داده گردد تا این درختان خشک نشوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، توضیحات چمران درباره دلیل حضور زاکانی در صحن شورا ، اعضا این دو سوال را از شهردار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، توضیحات چمران درباره دلیل حضور زاکانی در صحن شورا ، اعضا این دو سوال را از شهردار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید