ببینید؛ بازی Kunitsu، Gami در سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می گردد

به گزارش سرزمین من، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام نموده که بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در سال 2024 برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

ببینید؛ بازی Kunitsu، Gami در سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می گردد

داستان این اثر از آنجا آغاز می گردد که کوه افسانه ای کافوکو به وسیله یک آلودگی شیطانی پوشانده می گردد و 12 ماسک از جمله قدرت های ویژه آن ها به سرقت می رود. قهرمان داستان، سو (Soh)، باید با یوشیرو (Yoshiro)، دوشیزه ای با قدرت های الهی، برای پاکسازی منطقه ها مختلف و روستا ها از آلودگی ها همکاری کند. ماسک هایی که سو و روستاییان استفاده می نمایند، هر کدام دارای قدرت الهی متفاوتی هستند و این قدرت ها کلید محافظت از یوشیرو هستند. همانطور که دهکده های مختلف را از آلودگی شیطانی پاک می کنید، ماسک های بیشتری را بازیابی می کنید و با روستاییان مختلف همکاری می کنید تا کوه کافوکو را به زیبایی اصلی اش بازگردانید.

این بازی اکشن هیجان انگیز، شمشیرزنی را با عنصر استراتژی تصمیم گیری در خصوص اینکه کدام روستایی در سفر شما برای پاکسازی هر دهکده به شما ملحق گردد، ترکیب می نماید. چرخه آماده شدن برای نبرد در روز و محافظت از دوشیزه و روستا در برابر ارواح شیطانی کوهستان با نام The Seethe در شب برای موفقیت سو بسیار مهم است. شما باید در طول روز، دهکده را کاوش کنید، آلودگی ها را پاکسازی کنید و روستاییان را نجات دهید تا بتوانند به شما در نبرد بپیوندند.

روستاییان نجات یافته در کنار سو خواهند جنگید اما تصمیم در خصوص اینکه کدام قدرت به هر روستایی اعطا گردد با شماست. ماسک های مختلف قدرت های متفاوتی را اعطا می نمایند که به بعضی از روستاییان یاری می نمایند در حملات از فاصله نزدیک رجحان پیدا نمایند، در حالی که دیگران می توانند همراهان شما را شفا دهند. به طور کلی در خصوص اینکه کدام روستایی را استخدام می کنید و کجا آن ها را قبل از جنگ مستقر می کنید، باید به خوبی فکر کنید.

هر دهکده دارای دروازه های قابل تشخیص است و موفقیت نهایی بر این مورد وابسته است که آیا یوشیرو، می تواند با موفقیت از آن دروازه ها عبور کند، قبل از اینکه با شکست روبرو گردد. با این حال هر دروازه به یک دنیا شیطانی متصل است و یک ورودی برای شیاطین The Seethe فراهم می نماید. شما باید یوشیرو را به سمت دروازه ها هدایت کنید تا آلودگی ها را پاک نموده و دهکده ها را نجات دهید.

نحوه استفاده عاقلانه از زمان قبل از غروب بسیار مهم است. در این میان علاوه بر مدیریت زمان، بازیکنان باید برای نبردهای خود در شب نیز استراتژی داشته باشند. در واقع استراتژی های بازیکنان در کنار مهارت های مدیریت منابع و زمان مورد آزمایش قرار می گیرند. در تریلر بازی، شما بعلاوه اولین نگاه خود را به کاگورا دارید. کاگورا در واقع پایکوبی های سنتی برگرفته از آیین شینتو در ژاپن بوده که از نسلی به نسل دیگر برای پاکسازی افراد آلوده منتقل شده است. هم یوشیرو و هم سوه کاگورا را به شیوه های قابل توجه خود اجرا می نمایند.

لازم به ذکر است که سیت ها شکل ها و اشکال مختلف شیطانی با حملات و توانایی های مختلف به خود می گیرد. هر دشمن از یوکای های ژاپنی مختلف الهام گرفته شده است و نگاهی درونی به زیبایی شناسی تاریکی ارائه می دهد که سو و روستاییان را در طول نبرد هر شب غرق می نماید. کارگردان بازی، شوییچی کاواتا (Shuichi Kawata)، می گوید:

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی بعلاوه به وسیله سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی Kunitsu، Gami در سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Kunitsu، Gami در سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید