بازی The Plucky Squire معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه

به گزارش سرزمین من، یکی از برترین نمایش های این چند روز اخیر متعلق به یک بازی مستقل بسیار خلاقانه به نام The Plucky Squire بوده است که بدون سروصدا در میان هیاهوی بازی های بزرگ با تریلر مجذوب کننده خود توانست نگاه هایی را به خود خیره کند.

بازی The Plucky Squire معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه

شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در جریان رویدادی که اخیراً برگزار نموده است، از بازی پلتفرمر اکشن ماجراجویی استودیو All Possible Futures یعنی بازی The Plucky Squire برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) رونمایی کرد. این بازی قرار است در سال 2023 میلادی عرضه گردد.

در صفحه رسمی بازی در استیم درباره The Plucky Squire نوشته شده است:

اگر تریلر بازی را مشاهده کنید، به خوبی درک خواهید کرد که چرا از معرفی این بازی هیجان زده شدیم و برای آن اشتیاق داریم. در سراسر بازی می توانید لحظات مجذوب نماینده، شیرین و هیجان انگیزی را ببینید که با خلاقیتی خاص تلفیق شده اند. در دورانی که برخی از شرکت ها و استودیوهای بزرگ کمتر ریسک می نمایند (یا مجبور می شوند که کمتر ریسک نمایند)، بازی های مستقل خلاقانه ای مانند The Plucky Squire می توانند امیدواری ما را برای تماشا چیزهای نو و تازه در دنیا بازی های ویدئویی بیشتر کند.

چه از بازی های مستقل خوشتان می آید و آن ها را شدیداً دنبال می نماید و چه کمتر به سراغ آن ها می روید، توصیه می کنیم که حداقل تریلر بازی The Plucky Squire را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی The Plucky Squire معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Plucky Squire معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید