انتقام جویان: سرانجام بازی به عنوان مورد انتظارترین فیلم سال 2019 انتخاب شد

به گزارش سرزمین من، وبسایت فاندانگو که یک شرکت فروش بلیت اینترنتی به حساب می آید و به وسیله وبسایت و اپلیکیشن موبایل به فروش بلیت فیلم های روز هالیوود می پردازد با برگزاری یک نظرسنجی میان مخاطبان خود فیلم سینمایی انتقام جویان: خاتمه بازی (Avengers: Endgame) را به عنوان موردانتظارترین فیلم سال 2019 برگزیده است.

انتقام جویان: سرانجام بازی به عنوان مورد انتظارترین فیلم سال 2019 انتخاب شد

در نظرسنجی این وبسایت فروش بلیت، 3500 نفر شرکت نموده اند و طبق آرای این شرکت کنندگان انتقام جویان: سرانجام بازی اولین، کاپیتان مارول (Captain Marvel) دومین و جنگ ستارگان: قسمت نهم (Star Wars: Episode IX) سومین فیلم مورد انتظار سال میلادی آینده خواهند بود.

اریک دیویس از اعضای ارشد تیم مدیریتی فاندانگو در همین زمینه می گوید: حدود 10 سال سرمایه گذاری روی این مجموعه سینمایی اجرا شده و حال، طرفداران انتقام جویان به شدت مشتاقند سرانجام آن را ببینند.

به گفته دیویس قطعا طرفداران از قسمت قبلی مجموعه رضایت داشتند اما در عین حال که انتقام جویان: جنگ ابدیت اثری سرگرم کننده بود اما هضم آن برای بسیاری چندان ساده نبود. حال این سوال مطرح است که آیا در قسمت جدید شخصیت هایی که از مجموعه حذف شدند به آن باز می گردند یا نه؟ در واقع سرانجام بازی تعیین خواهد نمود که مسیر آینده مجموعه انتقام جویان به کدام سمت و سو خواهد رفت.

در ادامه می توانید لیست موردانتظارترین فیلم های سال 2019 را که به وسیله نظرسنجی میان اعضای یکی از بزرگترین مراکز فروش بلیت در آمریکا به دست آمده مورد آنالیز بیشتر قرار دهید:

1- انتقام جویان: سرانجام بازی (Avengers: Endgame)

2- کاپیتان مارول (Captain Marvel)

3- جنگ ستارگان: قسمت نهم (Star Wars: Episode IX)

4- مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home)

5- داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4)

6- شیشه (Glass)

7- شیرشاه (The Lion King)

8- علاءالدین (Aladdin)

9- دامبو (Dumbo)

10- جوگر (Joker)

منبع: دیجیکالا مگ

به "انتقام جویان: سرانجام بازی به عنوان مورد انتظارترین فیلم سال 2019 انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام جویان: سرانجام بازی به عنوان مورد انتظارترین فیلم سال 2019 انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید