اخبار مجلس

ارسال لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران به شورای شهر تا پایان بهمن

ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، ارسال لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران به شورای شهر تا خاتمه بهمن صورت می گیرد.

10 بهمن 1402

تفکیک زباله به مقررات صدور انتها کار برای ساختمان ها افزوده گردد، کاهش توزیع کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های شهروند و میادین تره بار

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری باید کاهش مصرف پلاستیک را از مراکز تحت پوشش خود شروع کند، گفت: شهرداری تهران باید در مقررات صدور سرانجام کار برای ساختمان ها موضوع تفکیک زباله را نیز مدنظر قرار دهند.

25 شهریور 1402

خبر خوش به سربازان ، این سربازان از دو ماه کسر خدمت بهره مند می شوند

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.

27 تیر 1402

همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم تصویب شد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در جریان آنالیز برنامه هفتم توسعه پیشنهادی مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تصویب کرد.

10 تیر 1402

افزایش پلکانی حقوق به ضرر کارمندان است ، مجلس: حداکثربگیران ناراحت می شوند! ، نمودار افزایش حقوق ها در سناریوی پلکانی با مصوبه مجلس را ببینید

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اخیرا از عزم مجلس برای لغو افزایش پلکانی حقوق خبر داده که در صورت اجرا باعث کاهش اندازه رشد حقوق کارمندان حداقلی بگیر و در مقابل، افزایش بیشتر حقوق کارمندان حداکثربگیر می گردد.

24 فروردین 1402
17 اسفند 1401

وزارت ارتباطات آمار ترافیک پیغام رسان های داخلی و اینترنت را ارائه نمی کند

توانگر نماینده مجلس در توئیتی نوشت: علی رغم گذشت بیش از 40 روز و پیگیری های مکرر برای ارایه آمار ترافیک پیغام رسان های داخلی و اینترنت از وزارت ارتباطات، متاسفانه هنوز آماری از این وزارتخانه واصل نشده است. این اهمال و تاخیر در ارائه آمار را چطور باید تفسیر...

27 بهمن 1401

فرانسه در پی ساخت نیروگاه هسته ای نسل نو

دولت فرانسه در بحبوحه تشدید بحران انرژی لایحه ای را برای تسریع ساخت نیروگاه های هسته ای نو ارائه می کند.

12 آبان 1401

احتیاج 6 هزار پروژه آموزشی کشور به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در حال حاضر افزون بر 6 هزار پروژه آموزشی در کشور داریم که ادامه روند تکمیل آن ها نیازمند حدود 20 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

28 مهر 1401

پوشش خدمات پایه ای برای معلولان افزایش پیدا کند

رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیته بر لزوم افزایش پوشش خدمات پایه ای برای افراد دارای معلولیت تأکید شد.

29 اردیبهشت 1401

اجرای 9 هزار پروژه بزرگ در صنعت برق در 4 سال آینده

معاون وزیر نیرو گفت: در طول چهار سال آینده 900 پروژه بزرگ در صنعت برق با اعتباری بالغ بر 795 میلیارد تومان اجرا خواهد شود.

30 بهمن 1400

ساز و کار مجلس برای تکمیل طرح های نیمه تمام و آماده بهره برداری

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز وکار تکمیل طرح های نیمه تمام و آماده بهره برداری و در حال بهره برداری را در سال 1400 مشخص کردند.

29 فروردین 1400

زیباسازی منظر و مبلمان جاده ای لرستان تا نوروز 1400

خبرنگاران/لرستان مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان بر تشدید نظارت بر تخلفات اضافه تناژ و تعریف فرایند مناسب برای حمل بار توسط معادن تاکید نمود.

2 اسفند 1399

دموکرات ها در یک قدمی پیروزی در سنای آمریکا

بعضی رسانه های آمریکا نامزد دموکرات ایالت جورجیا را پیروز یکی از کرسی های سنا در دور دوم انتخابات اعلام کردند.

24 بهمن 1399

نتایج نهایی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع ارشد فردا اعلام می شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1399 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا فردا خبر داد.

21 بهمن 1399

کدخدایی: ممکن است شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها دچار خطا شود

خبرنگاران : سخنگوی شورای نگهبان گفت: ممکن است شورای نگهبان نیز در بررسی صلاحیت ها دچار خطا و اشتباه شود؛ ولی به هرحال آنچه در همه انتخابات ها در سراسر دنیا مرسوم است، این است که پیش از مرحله اخذ آرای مردمی، مراحلی نیز...

5 بهمن 1399

لایحه استخدام قهرمانان پارالمپیک در دستگاه های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیئت دولت به منظور فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آموزش با هدف کاهش مصرف مشترکان مصرف کننده بیش از الگو و اعمال سیاست تشویق مشترکان خانگی کم مصرف (با اعمال تخفیف صددرصدی)، با پیشنهاد وزارت نیرو...

16 دی 1399

پاداش معضل همیشگی ورزش ایران، از وعده های پوچ به والیبالیست های جوان تا دختران فوتسال

موضوع عدم پاداش و محقق نشدن وعده های مسئولان پس از قهرمانی ورزشکاران ایران در رشته های مختلف موضوع نخ نمای ورزش ایران شده است.

9 آبان 1399

آیین های محرم در چارچوب دستورالعمل های ستاد ملی کروناست

معاون فرهنگی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران منتظر اعلام ضوابط و چارچوب های برگزاری آیین های عاشورایی و عزاداری امام حسین (ع) از سوی نهادهای بالادستی از جمله ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

26 شهریور 1399

خبرنگاران استاندار یزد: ظرفیت های معدنی استان مورد توجه قرار می گیرد

یزد- خبرنگاران - استاندار یزد گفت: با اراده جدی مسوولان ، دولت و حمایت های مرکز بیش از گذشته ظرفیت های بخش معدن استان مورد توجه قرار می گیرد

17 شهریور 1399
تعداد: (37)