کدهای گنگ رحمتی: هر بار یک نفر مانع قهرمانی ما می گردد

به گزارش سرزمین من، آنطور که رحمتی می گوید ما باید بدانیم منظور او کیست اما انگار کسی نفهمیده که رحمتی درباره چه کسی حرف می زند و شخص مورد نظر او که مانع ناکامی سپاهان و استقلال گردیده کیست.

کدهای گنگ رحمتی: هر بار یک نفر مانع قهرمانی ما می گردد

به گزارش سرزمین من ، مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال بعد از شکست 3 بر یک تیمش در دیدار رفت مقابل السد قطر گفت: در ابتدا باید از همه هواداران تیم چه آنهایی که زحمت کشیدند به استادیوم آمدند و چه آنهایی که در منزل حضور داشتند عذرخواهی کنم، هرچه در توانمان بود به کار گرفتیم. از روز ابتدای آغاز تمرینات به سختی کوشش کردیم اما نتوانستیم چیزی که شایسته هواداران است را هدیه دهیم. از هواداران عذرخواهی می کنم و دستشان را می بوسم.

رحمتی در مورد اینکه آیا استقلال از الان باید ناامید باشد، گفت: بحث ناامیدی نیست. سه بار با تیم های مختلف (یک بار با سپاهان و دو بار با استقلال) در این مرحله حضور داشتم که هر سه بار هر دفعه یک نفر باعث شد ما قهرمان نشویم.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه شخص مورد نظر او که مانع موفقیت تیم گردیده چه کسی است، گفت: دیگر دنبال این فرد نگردید و خودتان می دانید.

رحمتی پس از این جمله عجیبش، گفت: تیمی که مقابل آن بازی می کردیم همه می شناختیم و می دانستیم چه بازیکنانی دارد و در کجا چگونه یارگیری نموده و نقاط ضعفش را رفع نموده است. آنها با هم به اردو رفتند و بدنسازی کردند، فوتبال حرفه ای یک چیز است و بحث غیرت و تعصب یک چیز دیگر. فوتبال حرفه ای می گوید باید بازیکن باشد، مربی فعالیت کند و بدنسازی و آماده سازی به بهتری شکل باشد. شما دیدید که ما مراحل را به خوبی طی نکردیم و درنهایت چه اتفاقی افتاد، زورمان نمی رسید و شرمنده هواداران شدیم.

رحمتی سپس گفت: من هم می توانم بایستم گریه کنم اما عذرخواهی می کنم. سرمان را بالا می گیریم و در بازی برگشت تمام کوششمان را انجام می دهیم. توپ فوتبال گرد است و تمام توانمان را در بازی بعدی می گذاریم، شاید خدا نظر کرد و توانستیم اتفاق خوبی رقم بزنیم اما اگر این طور نشد باز هم در ابتدای راهمان در فصل جاری هستیم، لیگ، جام حذفی و بازی های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید هرچه زودتر بلند شویم و کارمان را پیش ببریم.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که اگر تیم سال قبل حفظ می شد استقلال می توانست برنده گردد، گفت: تیم سال قبل باید حفظ می شد. وقتی تیمی به مراحل بالاتر می رود باید نفراتش را حفظ کند و نقاط ضعف را با یارگیری رفع کند. ما این کار را نکردیم. در آغاز کار هم بازیکنانی که گرفتیم کنارمان نبودند و متأسفانه این طور شد.

منبع: ایران ورزشی

به "کدهای گنگ رحمتی: هر بار یک نفر مانع قهرمانی ما می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدهای گنگ رحمتی: هر بار یک نفر مانع قهرمانی ما می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید