پزشکان از تجویز داروهای خارجی پرهیز نمایند

به گزارش سرزمین من، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با توجه به اینکه که کشور ما درگیر جنگی است که نوک حمله آن به سمت مسائل اقتصادی، اجتماعی است، گفت: باید پزشکان از نسخه های بلند بالا و آزمایشات متعدد و تجویز داروهای خارجی که نمونه و مشابه کارآمد آنها در داخل وجود دارد پرهیز نمایند.

پزشکان از تجویز داروهای خارجی پرهیز نمایند

به گزارش سرزمین من، سیامک واحدی روز یکشنبه (چهارم شهریور ماه) در آیین گرامی داشت روز پزشک در بیمارستان بعثت سنندج با اشاره به شرایط فعلی جامعه، اظهار کرد: کشور ما به دلیل ایستادگی در مقابل خواسته های ناحق بیگانگان با موج جدید و جدی از ایران ستیزی و اسلام ستیزی رو به رو است.

وی بیان نمود: دشمنان عزم نموده اند که به کشور ایران ضربه زده و ما را به زانو در آورند اما، نمی دانند که ما ایرانی هستیم و شرایط بدتر و شدیدتر از این وضعیت فعلی را دیده ایم و تحمل نموده ایم وفرهنگ شهادت به ما آموخته است که ایستاده بمیرم بهتر از آن است که زانو زده زندگی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اضافه نمود: دشمنان امروزه با راه اندازی جنگ نرم در صدد نابودی آرمان های ما هستند لذا ما در حوزه سلامت و جامعه پزشکی آمادگی خود را برای هر گونه مقابله با بحران و شرایط سخت اعلام می کنیم.

واحدی با بیان اینکه نباید جامعه پزشکی در مقابل جنگی که دشمن به راه انداخته است، بی تفاوت باشد، مطرح کرد: عادلانه نیست در این شرایط مردم و کشورمان را به جا بگذاریم، باید با همه توان و صبر در کنار هموطنانمان بایستیم و در برابر بیگانگان دفاع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به پرهیز از اصراف در استفاده از وسایل و تجهیزات پزشکی و دارویی تاکید و ذکر کرد: امروزه همان گونه که شیوه جنگ ها عوض گردیده ما هم باید شیوه دفاع خود را تغییر بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پزشکان از تجویز داروهای خارجی پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان از تجویز داروهای خارجی پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید