ناکامی های سایپا ادامه دارد، پیکان پیروز جدال با نارنجی پوشان

به گزارش سرزمین من، در حساس ترین بازی هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم پیکان و سایپا در خانه والیبال تهران مقابل هم قرار گرفتند و در خاتمه تیم پیکان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

ناکامی های سایپا ادامه دارد، پیکان پیروز جدال با نارنجی پوشان

تیم پیکان که صندلی بهتری در جدول رده بندی داشت در حالی مقابل نارنجی پوشان سایپا نهاده شد که شانس پیروزی اش با توجه به نتایج کسب شده سایپا بیشتر بود.

سایپا در ست نخست آغاز خوبی داشت و پیروز شد با نتیجه 25 بر 17 از سد پیکان عبور کند اما پیکانی ها با آغاز ست دوم، کنترل بازی را در دست گرفتند و با زدن سرویس های بهتر با نتیجه 25 بر 18 ست دوم را به سود خود به سرانجام رساندند تا بازی در ست شماری برابر گردد.

در ست سوم پیکان آغاز خوبی داشت و پیروز شد با اختلاف 5 امتیاز از حریف پیش بیافتد اما شاگردان پیمان اکبری در سایپا خیال باخت نداشتند و با زدن آبشارهای خوب علی شفیعی و دفاع های کم اشتباه پیروز شدند به بازی برگردند و در نهایت نیز با نتیجه 25 بر 21 پیروز ست سوم شوند و حساب کار 2 بر یک به سود سایپا شد.

در ست چهارم اینبار سایپا بود که با اختلاف چند امتیاز از حریف پیش بود اما پیکان اجازه پیشروی بیش تر را نداد و با نتیجه 25 بر 19 پیروز شد تا ست پنجم تکلیف تیم برنده را تعیین کند.

در ست پنجم دو تیم برابر پیش رفتند و در سرانجام پیکان پیروز شد پیروز ست و بازی گردد.

سایپا با این شکست به نهمین شکست خود در فصل جاری رسید. پیکان نیز به چهاردهمین برد خود رسید.

نتایج ست شماری:

ست نخست: 25 بر 17 به سود سایپا

ست دوم: 25 بر 18 به سود پیکان

ست سوم: 25 بر 21 به سود سایپا

ست چهارم: 25 بر 19 به سود پیکان

ست پنجم: 17 بر 15 به سود پیکان

با آغاز ست دوم ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی که چند روزی است در ایران حاضر شده در سالن حاضر و به تماشای بازی پرداخت. افشین داوری، سرپرست فدراسیون نیز در اواسط بازی در سالن حاضر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ناکامی های سایپا ادامه دارد، پیکان پیروز جدال با نارنجی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی های سایپا ادامه دارد، پیکان پیروز جدال با نارنجی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید