جاوید احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم

به گزارش سرزمین من، ملی پوش پرتاب وزنه و دیسک ایران به دنبال کسب سومین طلایش در بازی های پاراآسیایی است.

جاوید احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی سرزمین من به جاکارتا، جاوید احسانی شکیب، پرتابگر وزنه و دیسک ایران و دارنده مدال های طلای پاراآسیایی های 2010 و 2014 اظهار کرد: کار سختی برای کسب سومین طلای آسیا دارم اما هیچ هدفی به جز آن را در سر ندارم.

او اضافه کرد: این جا و در جاکارتا یک رقیب سرسخت چینی دارم که قطعا یکی از ما دو نفر قهرمان و دیگری نایب قهرمان می گردد. مگر آن که یک چهره جدید به مسابقات آمده باشد و ما او را نشناسیم.

دارنده مدال برنز پارالمپیک اعلام کرد: معمولا بهترین رکوردهای من در جریان مسابقات به دست می آید و خیلی روی رکوردهای تمرینی ام حساب نمی کنم. این جا هم حتما یک سورپرایز خواهم داشت.

احسانی شکیب در ادامه اضافه کرد: البته بعد از مسابقات پاراآسیایی یک نگاهی هم به شرکت در مسابقات لیفت و وزنه دارم. فیزیک بدنی و قدرت بدنی ام شرایطی دارد که در این مسابقات شرکت کنم و امیدوارم در این رشته هم حرف هایی برای گفتن داشته باشم.

قهرمان پرتاب های وزنه و دیسک ایران در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در آینده رقیب سیامند رحمان باشید اعلام کرد: من که هیچی، چند برابر قوی تر از من هم نمی تواند با سیامند رقابت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جاوید احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید