تعرفه ثبت نام کارفرمایان وزارت کار در دفاتر پیشخوان تصویب گردید

به گزارش سرزمین من، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 276 خود به استناد تکالیف معین گردیده در بند (پ) ماده 67 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، تعرفه ارائه خدمات ثبت­ نام از کارفرمایان حقیقی و حقوقی و کارگران مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ثبت نام از وراث مشمول دریافت سهام عدالت مربوط به سازمان خصوصی­ سازی در دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی (ICT) را تصویب کرد.

تعرفه ثبت نام کارفرمایان وزارت کار در دفاتر پیشخوان تصویب گردید

در این مصوبه، علاوه بر تعرفه درنظر گرفته گردیده، سهم دفاتر برای عرضه خدمات موضوع بند (پ) ماده (67) نیز مطابق با جدول زیر مشخص گردیده است.

این درحالی است که موضوع ماده (6) مصوبه شماره (2) یازدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، بابت هزینه های تامین، پشتیبانی، پاسخگویی و دسترسی به خدمات در دفاتر و متعلق به تامین کننده این امکانات است و دستگاه های اجرایی واگذارکننده خدمت، مشمول این تعرفه نمی شوند.

همچنین تعرفه های فوق بدون محاسبه مالیات ارزش افزوده است و در زمان عرضه خدمت در دفاتر، بر اساس قوانین و مقررات میزان مالیات مربوطه محاسبه و به مبالغ فوق افزوده می گردد.

منبع: mehrnews.com

به "تعرفه ثبت نام کارفرمایان وزارت کار در دفاتر پیشخوان تصویب گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه ثبت نام کارفرمایان وزارت کار در دفاتر پیشخوان تصویب گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید