بلیت های رایگان حریف ژاپنی پرسپولیس برای دانش آموزان و خانواده ها

به گزارش سرزمین من، باشگاه کاشیما آنتلرژ ژاپن در آستانه بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس فراخوان دریافت بلیت رایگان دانش آموزی و اعضای خانواده شان را رسانه ای نموده است.

بلیت های رایگان حریف ژاپنی پرسپولیس برای دانش آموزان و خانواده ها

به گزارش سرزمین من، باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن که از چهارشنبه هفته گذشته با مسجل شدن صعودش به فینال لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با پرسپولیس مراحل مختلف فروش بلیت ها را شروع نموده است در جدیدترین فراخوان خود از اختصاص بلیت های رایگان به دانش آموزان و اعضای خانواده شان اطلاع داد.

طبق برنامه ریزی باشگاه کاشیما آنتلرز هر دانش آموز با همراهی 2 نفر از اعضای خانواده اش می تواند بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در استادیوم کاشیما را به طور رایگان تماشا کند. زمان دریافت این بلیت ها نیز تا خاتمه روز دوشنبه هفته جاری مشخص شده است. همچنین باشگاه کاشیما آنتلرز روز گذشته 2 ایستگاه اتوبوس در شهر توکیو برای انتقال طرفدارانش به استادیوم و بازگشت از این محل با پرداخت هزینه 4.900 ین در نظر گرفت.

بازی رفت تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت 15 روز سوم ماه نوامبر (13:30 دقیقه 12 آبان) در استادیوم کاشیما شروع می گردد. بازی برگشت نیز روز 11 ماه نوامبر (19 آبان) ساعت 18:30 به وقت ایران (24 شب به وقت ژاپن) در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. درخواست رسانه ژاپنی از طرفداران کاشیما آنتلرز برای بازی با پرسپولیس

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بلیت های رایگان حریف ژاپنی پرسپولیس برای دانش آموزان و خانواده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت های رایگان حریف ژاپنی پرسپولیس برای دانش آموزان و خانواده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید