کین: جام نگرفتن تاتنهام سال جاری باید تمام گردد

به گزارش سرزمین من، کاپیتان تیم تاتنهام امیدوار است انتظار این تیم برای کسب جام سال جاری تمام گردد و بالاخره این تیم لندنی نیز یک جام به دست بیاورد.

کین: جام نگرفتن تاتنهام سال جاری باید تمام گردد

به گزارش سرزمین من و به نقل از تایمز، تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد. سالهاست که این تیم لندنی در حسرت کسب جام بوده است و در این سالها بارها در آستانه رسیدن به جام بوده است ولی نتوانسته این مهم را به دست بیاورد.

هری کین کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام گفت: سال جاری هیچ عذر و بهانه ای نداریم و باید بتوانیم هر طور شده جام قهرمانی را به دست بیاوریم. فینال لیگ قهرمانان بزرگترین دیداری بود که خیلی از ما در دوران فوتبال خود داشتیم و می توانستیم بهتر از این عمل کنیم.من هنوز آن دیدار را ندیدیم و نمی بینم. می توانستیم بهتر از اینها عمل کنیم. متاسفانه اتفاقاتی در آن دیدار رقم خورد که به سود ما نبود از جمله داوری و در نهایت ما بازنده آن دیدار شدیم. سال جاری هیچ عذر و بهانه ای نداریم و باید هر طور شده بتوانیم جام بگیریم و حسرت قهرمان نشدن را از بین ببریم.

او در ادامه گفت: این جور شکست ها معمولا همواره با شما می ماند و شما نمی توانید آن را از یاد ببرید ولی باید این شکست ها شما را قوی تر کند. من با تیم ملی نیز شکست هایی داشتم. باید انگیزه و جاه طلبی ما برای کسب موفقیت و قهرمانی بیشتر از قبل گردد. خوشبختانه از ابتدا سال جاری در استادیوم خودمان بازی می کنیم و از همان اول نیز امید ما به قهرمانی در لیگ برتر است. از حالا باید برای کسب موفقیت و قهرمانی در این فصل کوشش کنیم و بتوانیم امیدوار باشیم طرفداران خودمان را در انتها فصل شاد کنیم.

تاتنهام باثبات ترین تیم چند سال اخیر فوتبال انگلیس است که در دو پنجره جابجایی اخیر خود هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفت ولی سال جاری تقویت شده است تا بتواند برای قهرمانی در لیگ کوشش کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کین: جام نگرفتن تاتنهام سال جاری باید تمام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کین: جام نگرفتن تاتنهام سال جاری باید تمام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید