کلوپ: روی دو اشتباه عظیم گل خوردیم، اوضاع با دفاع فشرده چلسی دشوارتر شد

به گزارش سرزمین من، سرمربی تیم فوتبال لیورپول نگرانی بابت شرایط کنونی تیمش ندارد و شرح شکست شاگردانش مقابل چلسی را آسان می داند.

کلوپ: روی دو اشتباه عظیم گل خوردیم، اوضاع با دفاع فشرده چلسی دشوارتر شد

به گزارش سرزمین من، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) با قبول شکست 2 بر صفر در خانه چلسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، ضمن حذف از دور این رقابت ها، دومین شکست فصل خود در رقابت های مختلف را تجربه کرد، پس از این بازی گفت: شکست 2 بر صفر بد نیست چون شرح این شکست کار آسانی است، ما روی دو اشتباه عظیم دروازه مان باز شد. آدریان (دروازه بان لیورپول) پیش از دریافت گل، واکنش خیلی خوبی از خود نشان داد، اما در ادامه ما توپ را از دست دادیم که همین منجر به باز شدن دروازه مان شد. هر دو تیم دوندگی بالایی داشتند و ما هم چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم.

وی اضافه نمود: بازی در خانه چلسی همواره سخت است. اوضاع حتی در این بازی با دفاع فشرده بازیکنان چلسی، سختتر شد و نتوانستیم به گل برسیم. در چند بازی گذشته گل های زیادی دریافت نموده ایم، اما نگرانی بابت تحرک بازیکنانم در زمین ندارم. فوتبال همین است و ما هرگز اینطور فکر نمی کنیم که بازی های مان آسان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در پاسخ به این پرسش که آیا نگرانی بابت عملکرد تیم تان و عدم گلزنی کافی در بازی های اخیر ندارید؟، گفت: عملکرد ما در این بازی بد نبود. در بازی با واتفورد ما خوب عمل نکردیم. درباره عدم گلزنی کافی تیم در بازی های اخیر هم باید بگویم که آمار و ارقام معین است و حقیقت را می توانید ببینید. نمی خواهم خیلی در این باره بحث کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: روی دو اشتباه عظیم گل خوردیم، اوضاع با دفاع فشرده چلسی دشوارتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: روی دو اشتباه عظیم گل خوردیم، اوضاع با دفاع فشرده چلسی دشوارتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید