ویدئو ، حواشی پیراهن امضا شده رونالدو برای فاطمه حمامی اینطور خاتمه یافت

به گزارش سرزمین من، برادر فاطمه حمامی دقایقی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو که به خواهرش هدیه شده بود را از مدیران باشگاه گرفت.

ویدئو ، حواشی پیراهن امضا شده رونالدو برای فاطمه حمامی اینطور خاتمه یافت

به گزارش سرزمین من، پس از دیدار رونالدو با فاطمه حمامی و اهدای پیراهن خود در النصر به این زن توانمند ایرانی، مصاحبهیی به نقل از برادر فاطمه حمامی در رسانه ها منتشر شد که حواشی زیادی به همراه داشت. برادر فاطمه در این مصاحبه اعلام نموده بود باشگاه پرسپولیس پیراهنی را که از طرف رونالدو به فاطمه اهدا شده بود، از او گرفته و کیت دوم النصر را به او داده است.

اما خیلی طول نکشید که حسن قربان پور، مدیر برنامه فاطمه حمامی در یک مصاحبهیی با خبرنگار ورزش سه ، این موضوع را تکذیب کرد و اینطور درباره آن شرح داد: لباسی که فاطمه با آن با رونالدو عکس گرفته، کیت اول النصر بوده اما لباسی که به فاطمه داده اند، لباس دوم است. متاسفانه بعضی از خبرگزاری ها شیطنت کردند. اصلا برادر فاطمه با کسی مصاحبه ننموده است؛ او یک بنا است که صبح تا شب سر کار است و هیچ خبرنگاری هم با او تماس نگرفته است اما بعضی شیطنت کردند.

او بعلاوه در ادامه از سفر به تهران و گرفتن پیراهن اطلاع داد: مشکل حل می گردد و فقط یک ناهماهنگی ایجاد شده که قطعا در ساعات آینده حل می گردد. الان قرار است یا به تهران برویم و پیراهن را بگیریم یا برایمان بفرستند.

به همین دلیل دقایقی پیش مجتبی حمامی برادر فاطمه حمامی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پیراهن زرد رنگ که پیراهن اول النصر است را از مدیران باشگاه پرسپولیس تحویل گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "ویدئو ، حواشی پیراهن امضا شده رونالدو برای فاطمه حمامی اینطور خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو ، حواشی پیراهن امضا شده رونالدو برای فاطمه حمامی اینطور خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید