وکیلی: تیم جمهوری چک بازی خوبی انجام داد، عملکرد خوبی در سرویس و دفاع نداشتیم

به گزارش سرزمین من، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: قطعا از گروهمان صعود می کنیم، اما ممکن است در پلی آف با قرعه سختی رو به رو شویم.

وکیلی: تیم جمهوری چک بازی خوبی انجام داد، عملکرد خوبی در سرویس و دفاع نداشتیم

به گزارش ، وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان پس از شکست سنگین مقابل جمهوری چک در دومین دیدار تیم ملی نوجوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی دنیا گفت: شاهد بازی سنگینی بودیم، تیم ملی والیبال چک در انتخابی رقابت های انتخابی دنیا هم وضعیت خوبی داشت و پس از آلمان نهاده شد، آن ها بازی های خوبی انجام دادند و امروز هم عالی بودند.

او درباره شرایط بازی امروز بیان داشت: تیم والیبال چک فشار زیادی را با سرویس هایش به ما وارد کرد و ما هم نتوانسیم روی ساعد هایمان پیروز باشیم به همین دلیل عملکردمان ضعیف شد و آن ها توانستند بازی را به نفع خودشان تمام نمایند. چک روی سرویس، دفاع و ساعد از ما بهتر بود، حالا هم تیم ما احتیاج به ریکاوری دارد تا آماده بازی مقابل کلمبیا و ایتالیا گردد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ادامه داد: در این رده سنی غافلگیری زیاد است و به ندرت تیمی می تواند بدون باخت تا آخر مسابقات جلو برود، به هر صورت بازیکنان نوجوان هستند، لغزش دارند و ممکن است دچار احساسات شوند یا حریفشان را دست کم بگیرند، ما تمام تلاشمان را کردیم و در هر ست 6 تعویض را انجام دادیم، اما به هر صورت نتیجه دلخواه به دست نیامد و روزمان نبود.

وکیلی در سرانجام گفت: به لحظا روحی و فنی باید تیم را برگردانیم، قطعا از گروهمان صعود می کنیم، اما ممکن است در پلی آف با قرعه سختی رو به رو شویم به امید خدا بازی با کلمبیا و ایتالیا بتوانیم جبران کنیم، ممکن است ضد و خورد در جدول زیاد باشد ما باید شرایط خودمان را درست کنیم و به وضعیتمان سر و سامان ببخشیم، به عنوان سرمربی ناراحت هستم به نوعی می خواهم معذرت خواهی کنم، اما ورزش و کار در رده سنی نوجوان همین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وکیلی: تیم جمهوری چک بازی خوبی انجام داد، عملکرد خوبی در سرویس و دفاع نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: تیم جمهوری چک بازی خوبی انجام داد، عملکرد خوبی در سرویس و دفاع نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید