واکنش سازمان لیگ به احتمال لغو بازی استقلال و آلومنیوم

به گزارش سرزمین من، در پی تشدید آلودگی هوا و پیش بینی ادامه این شرایط طی روز های آینده، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران امروز به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران تشکیل شد و او در سخنانی از ارایه پیشنهاد تعطیلی دو روزه تهران، دستگاه ها و بخش های اداری و خصوصی به معاون اول رییس جمهور اطلاع داد.

واکنش سازمان لیگ به احتمال لغو بازی استقلال و آلومنیوم

به گزارش گروه ورزشی سرزمین من، مسئله آلودگی هوا و احتمال تعطیلی تهران در حالی اتفاق افتاده است که در روزهای دوشنبه و سه شنبه تیم های استقلال، پرسپولیس و پیکان در تهران باید به مصاف حریفان خود بروند.

ملاقات تیم های استقلال و آلومینیوم اراک روز دوشنبه و بازی پیکان - نساجی روز سه شنبه در ایستگاه دهم لیگ بیستم انجام می گردد و بازی عقب افتاده پرسپولیس - سپاهان هم روز سه شنبه برگزار خواهد شد و تعطیلی دو روزه پایتخت ممکن این بازی ها را لغو کند.

از این رو با سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتیم تا در آخرین شرایط بازی ها قرار بگیریم. مهدی در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر تعطیلی تهران گفت: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است و اگربخواهند تصمیمی در این مورد اتخاذ نمایند به صورت کلی ابلاغ می گردد. برنامه بازی ها را اعلام نموده ایم و تا این لحظه اتفاق جدیدی رخ نداده است.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش سازمان لیگ به احتمال لغو بازی استقلال و آلومنیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به احتمال لغو بازی استقلال و آلومنیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید