نظر سفیر روسیه در سازمان ملل درباره نیکی هیلی

به گزارش سرزمین من، سفیر روسیه در سازمان ملل امروز (یکشنبه) به خبرنگاران گفت، نیکی هیلی که به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل خدمت نموده، یک سیاستمدار جوان و باتجربه و آینده دار در این عرصه است.

نظر سفیر روسیه در سازمان ملل درباره نیکی هیلی

به گزارش سرزمین من، واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل امروز به مناسبت روز دیپلمات های روس که هر ساله 10 فوریه برگزار می گردد، به سرزمین من گفت: نیکی هیلی یک سیاستمدار جوان است. او تنها 46 سال دارد اما بسیار باتجربه است. هیلی فردی کاریزماتیک و مهربان است و آینده ای در سیاست دارد. گفتن اینکه این مساله چطور پیش خواهد رفت بسیار سخت است اما من هیچ چیزی را رد نمی کنم.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اگرچه نبنزیا تاکید نمود که تا به امروز هیچ روابط متقابلی با هیلی نداشته اما این سفرا توافق نموده بودند که پس از استعفای هیلی از سمتش در سازمان ملل ارتباطات و تماس های خود را حفظ خواهند کرد.

سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: اطلاع ندارم که هیلی در حال حاضر مشغول انجام چه کاری است اما گفته بود که میخواهد در یک اندیشکده مشغول به کار گردد و برای سخنرانی به سراسر آمریکا سفر کند.

نیکی هیلی که فرماندار سابق ایالت کالیفرنیای جنوبی نیز بوده، در انتها سال 2018 میلادی از سمت خود در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا استعفا داد.

ترامپ متعاقباً خاطرنشان کرد که میخواهد هدر ناوئرت که در حال حاضر به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا فعالیت می نماید را جایگزین نیکی هیلی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نظر سفیر روسیه در سازمان ملل درباره نیکی هیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر سفیر روسیه در سازمان ملل درباره نیکی هیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید