نارضایتی سرمربی از عملکرد کمانداران: ترس از دست رفتن جایزه استرس زیادی وارد می نماید

به گزارش سرزمین من، جید کهتری، سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان از عملکرد تیم ملی ریکرو در روز نخست مسابقات بازی های آسیایی ابراز نارضایتی کرد.

نارضایتی سرمربی از عملکرد کمانداران: ترس از دست رفتن جایزه استرس زیادی وارد می نماید

به گزارش سرزمین من ، سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان از نتایج روز تیم ریکرو ابراز نارضایتی کرد. تیم تیراندازی با ریکروز ایران در روز نخست سه نماینده داشت. زهرا نعمتی در بخش بانوان، پوریا جلالی پور و غلامرضا رحیمی که از این جمع فقط زهرا نعمتی توانست به فینال برسد.

بعد از این نتایج بود که مجید کهتری، سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان از عملکرد تیم ملی ریکرو در روز نخست مسابقات بازی های آسیایی ابراز نارضایتی کرد: امروز سه نماینده داشتیم که خوشبختانه خانم زهرا نعمتی توانست با اقتدار به فینال برسد اما دو نماینده دیگر ایران متاسفانه با شکست مقابل رقبا حذف شدند که این نتایج برای خودم به شخصه قابل قبول نبود و به هیچ عنوان از این وضعیت راضی نیستم.

کهتری همچنین ادامه داد: از نتایج امروز راضی نیستم و روز گذشته که ورودی این مسابقات بود دو نماینده ایران بسیار بهتر کار نموده بودند اما متاسفانه امروز نتوانستند توانایی خود را به نمایش بگذارند. در حالیکه توقعی بسیار بیشتری داشتم.

کهتری بدون اینکه به دلایل ناکامی اعضای ریکرو اشاره کند، ادامه داد: نمی دانم در این باره چه باید بگویم اما واقعیت این است که ریکرو با فوتبال فرق دارد. در فوتبال وقتی ورزشکار شما خوب کار نمی کند می توانید تعویض کنید و نفر بهتری را به میدان بفرستید اما در ریکرو چه می توانم انجام بدهم؟ کادر فنی و مربیان تا اندازه ای می توانند به ورزشکار یاری نمایند اما متاسفانه در مسابقات دیروز ورزشکاران ما از آمادگی لازم دور بودند.

مجید کهتری با بیان اینکه کادر فنی و ورزشکاران تمام کوشش خود را کردند اما به نتیجه نرسید، گفت: رحیمی و جلالی پور شانس های مسلم کسب مدال بودند اما به نظرم استرس اجازه نداد آنها کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. حالا باید منتظر مسابقات فردا بمانیم و ببینیم که آیا در میکس می توانیم به مدال برسیم یا نه؟

کهتری ادامه داد: یکی از مواردی که برای ورزشکار استرس به وجود می آورد بحث جوایز است. برخی از ورزشکاران همهی زندگی خود را به جایزه مسابقات ربط می دهند اما بعد با یک شکست همه زندگی آنها از بین می رود و این ترس از بین رفتن جایزه برای آنها استرس زیادی را به وجود می آورد.

4،500

منبع: ایران ورزشی

به "نارضایتی سرمربی از عملکرد کمانداران: ترس از دست رفتن جایزه استرس زیادی وارد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی سرمربی از عملکرد کمانداران: ترس از دست رفتن جایزه استرس زیادی وارد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید