مصدومیت 7 نفر بر اثربرخورد 4 خوردو در اصفهان

به گزارش سرزمین من، غفور راستین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بر اثر برخورد چهارخودرو، چهار زن، دو مرد و یک پسر پنج ساله در اصفهان مصدوم شدند.

مصدومیت 7 نفر بر اثربرخورد 4 خوردو در اصفهان

وی با بیان اینکه دو هزار و 568 هزار تماس روز گذشته با مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان انجام شد، ادامه داد: این تعداد تماس به 352 ماموریت منجر شد که 65 تصادف شهری و 10 تصادف جاده ای را پوشش داد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به نحوه امدادرسانی به مصدومین تصادفات توسط مردم گفت: در بسیاری از مواقع این امدادرسانی ها چون اصولی نیست باعث آسیب پذیری بیشتری مصدومین و یا گاها به خطر افتادن جان طرف می گردد.

راستین از مردم حاضر در صحنه تصادف خواست تا رسیدن نیروهای امدادی، در صورت امکان علائم حیاتی بیمار را کنترل نمایند و اقدامات فوری مانند باز کردن راه هوایی و کنترل خونریزی را انجام دهند و گفت: مردم باید مسیر را برای ورود خودروهای امدادی به محل حادثه باز نگهدارند و از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه مردم قبل از حضور در صحنه حادثه ابتدا از ایمن بودن محل مطمئن شوند و خطراتی از قبیل آتش سوزی یا انفجار را مدنظر قرار دهند، ادامه داد: زمانی که تصادف در نقطه کور مانند پیج جاده واقع شده یک نفر باید در فاصله مناسب از محل حادثه با علامت دادن به بقیه راننندگان وجود حادثه را خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصدومیت 7 نفر بر اثربرخورد 4 خوردو در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت 7 نفر بر اثربرخورد 4 خوردو در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید