مدل شگفت انگیز مرسدس بنز برای حواس پرت ها! ، عکس

به گزارش سرزمین من، پدال نوشت: مرسدس بنز با انتشار ویدئویی از عملکرد سیستم های یاری پارک خود در پی راحتی کار رانندگانی است که توجه چندانی به محیط اطراف خود ندارند.

مدل شگفت انگیز مرسدس بنز برای حواس پرت ها! ، عکس

واضح است که رانندگی با عدم توجه کافی به خود و دیگر کاربران جاده منجر به حادثه خواهد شد اما مرسدس بنز ادعا می نماید سیستم های یاری پارک می توانند از وقوع حوادثی که دلیلش حواس پرتی راننده است جلوگیری نمایند؛ اما چنین سیستم هایی چگونه کار می نمایند؟ مرسدس ویدئویی در کانال یوتیوب خود بارگذاری نموده و راننده ای را نشان می دهد که به سادگی روی نمایشگر گوشی هوشمند خود کلیک می نماید و مرسدس EQS 580 4MATIC او به راحتی از جای پارک خارج می گردد.

بیشتر بخوانید:

این مارها رکورد زدند/این مار میزان یک ساختمان دو طبقه طول دارد!

نتایج جالب یک پژوهش درباره موهای صاف ، فر ، مجعد و سرهای طاس!

اختراع بزرگ جنرال موتورز که موبایل سازها عاشقش می شوند/ شگفتانه خالق کادیلاک برای دنیای فناوری

زمانی که او مقصد نو خودش را انتخاب می نماید بازهم روی سیستم های یاری پارک حساب ویژه ای باز خواهد نمود. دستیار پارک فعال با استفاده از حسگرها و دوربین 360 درجه به صورت اتوماتیک نقطه پارک مطلوب را پیدا خواهد نمود و کار پارک را نیز انجام خواهد داد. زمانی که راننده درب خودرو را برای پیاده شدن باز می نماید توجهی به آینه بغل ندارد و درست در زمانی که احتمال برخورد با یک اسکیت سوار وجود دارد هشدار خروج از خودرو فعال می گردد. این ویژگی از توانایی های دستیار پایش نقاط کور فعال استفاده می نماید.

در سناریوی دیگر راننده دنده درست را انتخاب نمی نماید. او بجای اینکه دنده عقب را انتخاب کند درایو را انتخاب می نماید و سدان برقی مرسدس به اشتباه به سمت جلو حرکت می نماید. خوشبختانه EQS به دستیار ایمنی مجهز است تا از برخورد با خودروها و اشیا جلوگیری کند. قطعاً شما علاقه ای به برخورد بخش جلوی خودرویی پر از حسگرها و دوربین های گران قیمت علاقه ای ندارید. همسر راننده پس از این اتفاق پشت فرمان می نشیند اما او هم حواس پرت است و به عقب نگاه نمی نماید. درصورتی که هشدار ترافیک عقب خودرو وجود نداشت او با خودروی در حال حرکت برخورد می کرد. این سیستم در صورت تشخیص خودرو یا مانع در عقب خودرو به صورت اتوماتیک ترمز می نماید. زمانی که آن ها به خانه می رسند دستیار پارک دارای حافظه فعال می گردد. طریقه پارک خودرو قبلاً در سیستم ذخیره است شده و بنابراین خودرو می داند چگونه در پارکینگ قرار گیرد.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "مدل شگفت انگیز مرسدس بنز برای حواس پرت ها! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل شگفت انگیز مرسدس بنز برای حواس پرت ها! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید