فارس من، تصمیمی برای تعویق دوباره بازپرداخت وام های دانشجویی گرفته نشد

به گزارش سرزمین من، معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی گفت: مهلت 3 ماهه برای تعویق بازپرداخت وام های دانشجویی سرانجام اردیبهشت به اتمام می رسد و فعلا تصمیمی برای تمدید دوباره مهلت گرفته نشده است.

فارس من، تصمیمی برای تعویق دوباره بازپرداخت وام های دانشجویی گرفته نشد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی سرزمین من، برخی از کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواستار تمدید زمان بخشش جریمه و دیرکرد وام ها تا آخر خرداد شده اند.

همچنین برخی کاربران هم خواستار لغو دیرکرد وام های دانش آموختگان دانشگاه های کشور در شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و رکود مشاغل شده اند.

خبرنگار این مطالبه را پیگیری کرده است.

الیاس منیری معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی سرزمین من در پاسخ به این سوال که با توجه به تمدید مهلت ثبت نام وام های دانشجویی برای آخرین بار، آیا برنامه ای برای تمدید دوباره تعویق بازپرداخت وام های دانشجویی در نظر گرفته می شود؟ گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور بازپرداخت وام های دانشجویی به مدت سه ماه به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: به این معنا که با تمدید 3 ماهه سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان، این افراد در ماه های اسفند 98، فروردین 99 و اردیبهشت 99 نیاز نبود که اقساط وام های دریافت شده را پرداخت کنند و پرداخت به بعد از این زمان موکول شد.

فعلا تصمیمی برای تعویق دوباره بازپرداخت وام گرفته نشده است

منیری گفت: این مهلت در پایان اردیبهشت ماه 99 به اتمام می رسد و فعلا تصمیمی برای تمدید دوباره تعویق بازپرداخت وام های دانشجویی گرفته نشده است.

معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان گفت: باید به این نکته توجه داشت که امکان وام دهی به دانشجویان توسط صندوق رفاه دانشجویان با درگردش بودن اعتبارات فراهم می شود و اگر نتوانیم وام های پرداخت شده را وصول کنیم، نمی توانیم وام جدیدی به دانشجویان بپردازیم، در نتیجه ارائه خدمت به دیگر دانشجویان با وقفه روبرو می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، تصمیمی برای تعویق دوباره بازپرداخت وام های دانشجویی گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، تصمیمی برای تعویق دوباره بازپرداخت وام های دانشجویی گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید