طالبان: آمریکا و کابل در راستا صلح مانع ایجاد نکنند

به گزارش سرزمین من، گروه طالبان در بیانیه ای خاطرنشان کرد که توافقنامه قطر فرصت خوبی برای حل بحران افغانستان است که باید با جدیت عملی گردد بنابراین آمریکا و دولت افغانستان در راستا صلح مانع ایجاد نکنند.

طالبان: آمریکا و کابل در راستا صلح مانع ایجاد نکنند

به گزارش دفتر منطقه ای سرزمین من ، طالبان با انتشار بیانیه ای به مناسبت کودتای 7 ثور (7 اردیبهشت) و تهاجم شوروی به افغانستان در 8 ثور نوشت که که این کودتا و سپس حمله شوروی عیناً همانند تهاجم امروزی آمریکا بود .

طالبان اضافه کرد که این گروه با مسائل فراوان از تفکرات اسلامی و کشورشان حمایت کردند و بالاخره اینک آمریکا را نیز همچون شوروی ها از رسیدن به اهداف شومشان در افغانستان دست بردار ساختند .

در این بیانیه با اشاره به توافق آمریکا و طالبان در قطر آمده که افغانستان اکنون در آستانه استقلال و آزادی قرار گرفته است و توافقنامه قطر فرصت خوبی برای حل معضل افغانستان است.

طالبان که پیش از این نیز نیروهای آمریکایی را به تخطی از توافق قطر متهم نموده بار دیگر از آمریکا و دولت افغانستان خواست تا در راستای اجرای این توافقنامه موانع ایجاد نکنند.

این گروه اخیراً نیز با رد درخواست اشرف غنی برای اعلام آتش بس، تاکید نمود که براساس توافقنامه قطر مسئله آتش بس در مرحله پایانی توافق است و پیش از آن مذاکرات بین الافغانی باید خروج نیروهای خارجی و آزادی زندانیان صورت گیرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طالبان: آمریکا و کابل در راستا صلح مانع ایجاد نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان: آمریکا و کابل در راستا صلح مانع ایجاد نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید