صعود بانوان پینگ پنگ باز کردستانی به مرحله دوم لیگ برتر

به گزارش سرزمین من، پرستو چپری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز تیم وچان کردستان با نتیجه شش بر صفر تیم گلستان تجارت جنوب را شکست داد.

صعود بانوان پینگ پنگ باز کردستانی به مرحله دوم لیگ برتر

وی اضافه نمود: در این بازی که در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار گردید تیم وچان در بازی دوبل اول توسط کیمیا رستمی و الینا رحیمی سه بر صفر کیمیا آقایان و محدثه کابوسی از گلستان تجارت جنوب را شکست داد.

چپری گفت: در بازی دوبل دوم، نوبت به صبا صفری و ملیکا عامرطاس رسید که هانیه رضایی و سلینا درزی را سه بر صفر از پیش رو بردارند و بازی وارد مسابقات انفرادی گردد.

وی اضافه نمود: در مسابقه انفرادی اول صبا سراجی برابر محدثه کابوسی سه بر صفر پیروز شد و در بازی دوم انفرادی کیمیا رستمی با همین نتیجه باران ارجمند پینگ پنگ باز نوجوان تیم گلستان تجارت جنوب را برد.

سرپرست تیم وچان گفت: صبا صفری و الینا رحیمی آخرین برندگان تیم وچان کردستان بودند که با نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب برابر کیانا عجم حسنی و کیمیا آقایان از تیم گلستان تجارت جنوب پیروز شدند تا برد قاطع تیم وچان در آخرین بازی لیگ پینگ پنگ زنان، نهایی گردد.

چپری اضافه نمود: چهار تیم نخست جدول رده بندی به مرحله پلی آف لیگ صعود خواهند کرد و تیم اول به مصاف تیم چهارم و تیم دوم و سوم هم با یکدیگر رقابت می نمایند.

وی اظهار کرد: با کسب پیروزی که امروز کسب کردیم، وچان کردستان در مرحله پلی آف به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت.

چپری گفت: وچان هم اکنون در رده دوم جدول حضور دارد و چنانچه دانشگاه آزاد رده سومی بازی امروز خود را با برد پشت سر بگذارد صندلی وچان را تصاحب خواهد نمود و تأثیری در تغییر حریف وچان در مرحله پلی آف نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صعود بانوان پینگ پنگ باز کردستانی به مرحله دوم لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود بانوان پینگ پنگ باز کردستانی به مرحله دوم لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید