رقابت بیش از سه هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد 1401 در دانشگاه سمنان

به گزارش سرزمین من، نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس ارشد 1401 از 25 اردیبهشت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اطلاع داد.

رقابت بیش از سه هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد 1401 در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرنگار استان های سرزمین من، پرویز ملک زاده، نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: آزمون کارشناس ارشد در نوبت صبح چهارشنبه، پنج شنبه و آدینه، 28، 29 و 30 اردیبهشت سال 1401 در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان و در دانشکده ­های مهندسی برق و کامپیوتر، ریاضی، مهندسی عمران و پردیس علوم پایه برگزار می گردد.

ملک زاده با بیان اینکه تعداد داوطلبان نسبت به پارسال افزایش داشته است اضافه کرد: در مجموع سه هزار و 145 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقایت می نمایند.

نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان باجه برطرف نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و دوشنبه و سه شنبه، 26 و 27 اردیبهشت صبح ها از ساعت 8:30 تا 12 و بعدازظهر ها از ساعت 14:00 تا 18:00 فعال است.

وی تاکید نمود: داوطلبان از آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون از قبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی و ... خودداری و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک کن و مداد تراش به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رقابت بیش از سه هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد 1401 در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بیش از سه هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد 1401 در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید