تادوشنبه منتظر رادولوویچ می مانیم، تکذیب مذاکره دانیال باپرسپولیس

به گزارش سرزمین من، احمد جمشیدی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط سرمربی این تیم اظهار کرد: تا به امروز هر چیزی گفته ام جملات تکراری بوده است. آقای رادولوویچ تا به امروز به صورت رسمی به ما اعلام ننموده به ایران برنمی شود. ما هم مقدمات بازگشت او به اصفهان را فراهم نموده ایم و تا روز دوشنبه این هفته صبر می کنیم.

تادوشنبه منتظر رادولوویچ می مانیم، تکذیب مذاکره دانیال باپرسپولیس

وی ادامه داد: بلیت بازگشت رادولوویچ برای روز دوشنبه این هفته تهیه شده است. باید ببینیم چه می گردد. این هفته تکلیف تعیین خواهد شد. اگر رادولوویچ آمد که چه بهتر ولی اگر نیامد به تنهایی نمی گردد تصمیم گرفت و هیأت مدیره باید در این زمینه جلسه ای برگزار کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اظهارات اخیر مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: آقای یزدی زاده یکی از افراد ورزشی در چند سال اخیر بوده و تجزیه و تحلیل خوبی از مسائل دارد. ایشان هم عنوان نمود رادولوویچ به صورت رسمی برای نیامدن به ایران چیزی اعلام ننموده است.

جمشیدی ادامه داد: باید صبر کنیم تا ببینیم شرایط چطور می گردد، ما بلیت را تهیه نموده ایم و بعد از تاریخ بلیت متوجه می شویم رادولوویچ می آید یا نه. آغاز مسابقات لیگ نزدیک است و همانطور که گفتم این هفته شرایط تعیین می گردد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر مدافع ذوبی ها برای فصل آینده گفت: فعلاً چنین چیزی نیست و دانیال سفت و سخت تمرین می نماید. من این موضوع را تکذیب می کنم. تا انتها لیگ فکر و ذکر بازیکنان ما ادامه مسابقات است.

جمشیدی درباره اینکه ممکن است مذاکرات پرسپولیس با خود این بازیکن به صورت شخصی انجام شده باشد، تاکید نمود: اگر مذاکرات غیررسمی بوده است خبر ندارم ولی دانیال یکی از نفرات بسیار خوب ذوب آهن است و ما سعی می کنیم او را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد اسماعیلی فر فصل آینده به انتها می رسد، گفت: نمی توانم در این باره توضیحی بدهم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در انتها درباره جدی بودن خبرهای مربوط به استعفای جواد محمدی مدیرعامل این باشگاه گفت: آقای محمدی کسالتی دارد که رفع می گردد. مرتب با ایشان در تماس هستیم، آقای یزدی زاده هم گفت برنامه ای برای تغییر مدیرعامل باشگاه نداریم. بنابراین خبر استعفای محمدی صحت ندارد، او با وجود بیماری کم و بیش به باشگاه می آید و حضور فیزیکی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تادوشنبه منتظر رادولوویچ می مانیم، تکذیب مذاکره دانیال باپرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تادوشنبه منتظر رادولوویچ می مانیم، تکذیب مذاکره دانیال باپرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید