با پول کم، گوشی تاشو خریداری کنید، عکس

به گزارش سرزمین من، بلک ویو به زودی مقرون به صرفه ترین گوشی تاشدنی دنیا را با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی خواهد نمود.

با پول کم، گوشی تاشو خریداری کنید، عکس

به گزارش خبرگزاری سرزمین من ، بلک ویو میخواهد در ماه می (اردیبهشت و خرداد) گوشی تاشدنی Hero 10 را عرضه کند و اکنون رندرهای رسمی و بعضی تعیینات آن منتشر شده اند. این گوشی با داشتن نمایشگر دایره ای کوچکی در کنار ماژول دوربین، به گوشی نوبیا فلیپ شبیه است.

براساس گزارش زومیت، نوبیا فلیپ مدتی پیش به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی تاشدنی دنیا با قیمت 499 دلار رونمایی شد. با این حال، به نظر می رسد که عمر حکمرانی آن بسیار کوتاه خواهد بود، زیرا قیمت گوشی تاشدنی هیرو 10 در محدوده 425 دلار قرار می گیرد. برای مقایسه، قیمت گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ بیش از 1٬000 دلار است.

تعیینات و قیمت گوشی بلک ویو هیرو 10 نشان می دهند که باید آن را جزء محصولات میان رده ای در نظر بگیریم که آمده است تا تجربه استفاده از گوشی های تاشدنی را برای افراد بیشتری امکان پذیر کند.

بلک ویو هیرو 10 دارای صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی اولد با وضوح 1٬080 × 2٬560 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز است. بلک ویو استفاده از نرخ نوسازی کمتر را در جهت کاهش هزینه ساخت گوشی ذکر می نماید. ضخامت هیرو 10 در حالت بازشده به 8.8 میلی متر و وزن آن به 198 گرم می رسد.

گوشی تاشدنی بلک ویو از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می نماید. این تاشدنی به وسیله پردازنده Helio G99 مدیاتک تغذیه می گردد که از شبکه 5G پشتیبانی نمی نماید، بنابراین تنها به شبکه 4G محدود خواهد بود. هیرو 10 دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

گوشی هیرو 10 با اندروید 13 عرضه خواهد شد که شاید برای بسیاری در میانه سال 2024 قابل قبول نباشد. این دستگاه قابلیت شارژ سریع با توان 45 وات را دارد، اما هنوز ظرفیت باتری آن تعیین نشده است.

نوبیا فلیپ نرخ نوسازی را به 120 هرتز افزایش می دهد، از پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده و از فناوری 5G پشتیبانی می نماید، اما دارای دوربین های اصلی و سلفی با وضوح پایین تری است. نوبیا فلیپ نیز مانند هیرو 10 با اندروید 13 عرضه می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "با پول کم، گوشی تاشو خریداری کنید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پول کم، گوشی تاشو خریداری کنید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید