بازیکنان به دنبال اثبات خود هستند، فشار زیادی در تمرینات حاکم است

به گزارش سرزمین من، علی رمضانی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه شرایط اردوهای تیم ملی والیبال خوب است اضافه کرد: از 19 فروردین ماه تمرینات تیم ملی آغاز شده و فشار زیادی در تمرینات حاکم است. با اضافه شدن لژیونرها تمرینات بهتر شد. بازیکنان در تلاش هستند و تمام توان خود را به کار گرفته اند تا برای حضور در مسابقات پیش رو مهیا شویم.

بازیکنان به دنبال اثبات خود هستند، فشار زیادی در تمرینات حاکم است

ملی پوش والیبال در ادامه درباره وضعیت آمادگی خودش و سایر بازیکنان گفت: وضعیت خودم و سایر ملی پوشان خوب است. مصدومیت خاصی وجود ندارد. رقابت سنگینی بین بازیکنان برای اثبات خودشان وجود دارد و همه به دنبال حقشان هستند.

وی درباره اینکه چقدر شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد، گفت: نمی توان در اینباره فکر کرد. چیزی مشخص نیست. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در ترکیب قرار بگیرم. باید دید که خواست خدا چیست.

رمضانی درباره کار کردن بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها گفت: تجربه خیلی خاصی است. هم فشار زیادی روی ما به عنوان بازیکن جوان وجود دارد و هم اینکه خوشحالیم که در کنار بازیکنان بزرگ کار می کنیم. تجربیات خوبی می توانیم به دست آوریم تا بتوانیم به والیبال ایران کمک کنیم.

ملی پوش تیم ملی والیبال با اشاره به سال سخت والیبال گفت: امیدوارم که با همین روند پیش رویم و به جایگاهی که حقمان است دست یابیم. امیدوارم نتایج بهتری از سال گذشته کسب کنیم.

علی رمضانی در خاتمه گفت: امیدوارم والیبال مثل همیشه از حمایت مردم برخوردار باشد و به جایگاه واقعی اش برسد چرا که حق والیبال بسیار بیشتر است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان به دنبال اثبات خود هستند، فشار زیادی در تمرینات حاکم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان به دنبال اثبات خود هستند، فشار زیادی در تمرینات حاکم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید