اپل واچ را چگونه شارژ کنیم

به گزارش سرزمین من، اگر برایتان سوال پیش آمده که اپل واچ را چگونه شارژ کنیم، ما قرار است نحوه شارژ کردن اپل واچ را بهتان بگوییم؛ پس با ما باشید.

اپل واچ را چگونه شارژ کنیم

شارژر اپل واچ را آماده کنید

شارژر را جایی بگذارید که تهویه مناسب، و سطح صاف باشد.

اپل واچ همراه با شارژر مگنتی فست شارژ با کابل USB-C برای سری 7 و 8، و با کابل شارژ مگنتی برای مدل های دیگر فروخته می گردد.

براش شارژ کردن اپل واچ، کابل شارژ را به کلگی شارژر بزنید و آن را به برق وصل کنید.

شارژ کردن را آغاز کنید

شارژر را پشت ساعت بگذارید. به دلیل آهنربایی بودن، شارژر به ساعت می چسبد. موقعی که شارژ شدن آغاز گردد، صدایی از ساعت می شنوید (مگر این که ساعت سایلنت باشد) و علامت رعدوبرقی که نشانه شارژ شدن است روی صفحه ساعت نمایان می گردد. زمانی که ساعت احتیاج به شارژ دارد این علامت قرمز است و وقتی شارژ شدن آغاز گردد سبز می گردد. وقتی هم ساعت در حالت Low power باشد، علامت به رنگ زرد درمی آید.

موقع شارژ کردن اپل واچ، می توانید آن را به پهلو قرار دهید یا فلت و با بندهای باز قرارش دهید.

چگونه اندازه شارژ به جای مانده را ببینیم؟

برای این که ببینید چقدر ساعت شما شارژ دارد، دستتان را پایین صفحه بگذارید و یک لحظه نگه دارید، سپس رو به بالا بکشید تا control center باز گردد. به جز آن، می توانید علامت باتری را روی صفحه ساعت هوشمند اپل قرار دهید تا هر موقع خواستید آن را ببینید.

شرایط Save power

با فعال کردن low power mode می توانید از مصرف سریع باتری ساعت جلوگیری کنید. این کار، Always on display، background heart rate، نوتیفیکیشن های heart rate و سنجش اکسیژن خون را متوقف می نماید.

یک سری از نوتیفیکیشن ها هم ممکن است با تاخیر برسند و کانکشن های wifi محدود می شوند. البته زمانی که شارژ ساعت به 80 درصد برسد low power mode قطع می گردد. برای این که ببینید چطور می توانید این وضع را فعال کنید، مراحل زیر را طی کنید.

  1. پایین صفحه را لحظه نگه دارید و بالا بکشید تا control center باز گردد.
  2. روی درصد باتری بزنید و low power mode را روشن کنید.
  3. برای این که انتخابتان تایید گردد، به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Turn on Low power mode بزنید. اگر روی Turn on For بزنید، می توانید تعیین کنید برای چند روز می خواهید این وضع فعال باشد.

برگشت به شرایط Normal power mode

  1. دوباره دستتان را روی پایین صفحه نگه دارید و Control center را بالا بکشید.
  2. روی درصد باتری بزنید و Low power mode را خاموش کنید.

پیدا کردن آخرین باری که ساعت را شارژ کردید

  1. روی ساعت، Setting را باز کنید.
  2. روی گزینه Battery بزنید.

با این کار، صفحه باتری درصد باتری به جای مانده را در یک نمودارِ با جزئیات نشان می دهد که شامل تاریخچه شارژ اخیرتان و دیگر اطلاعاتی ست که احتیاج دارید.

جلوگیری از رفرش شدن اپلیکیشن ها در بک گراند

وقتی از یک اپ به اپ دیگری بروید، اپ قبلی باز نمی ماند، اما در بک گراند به رفرش شدن و آپدیت شدن ادامه می دهد. رفرش شدن اپ ها در بک گراند می تواند انرژی بگیرد و مصرف باتری را بالا می برد. برای این که مجبور نشوید ساعت را زودبه زود شارژ کنید، بهتر است اپ های بک گراند را خاموش کنید.

برای این کار:

  1. روی ساعت، Setting را باز کنید.
  2. به General بروید و Background app refresh را انتخاب کنید.
  3. گزینه Background app refresh را خاموش کنید تا از رفرش شدن اپ ها جلوگیری گردد.
منبع: فوت و فن

به "اپل واچ را چگونه شارژ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ را چگونه شارژ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید