اصفهان، حضور بانوان بیرون ورزشگاه فولادشهر؛ ترافیک نیمه سنگین در راه های ورزشگاه

به گزارش سرزمین من، در محیط بیرونی استادیوم فولادشهر و در ساعاتی مانده به آغاز این دیدار، بانوان انگشت شماری با پرچم های قرمز جهت دیدار با بازیکنان و تماشای دیدار از محیط بیرونی به چشم می خوردند.

اصفهان، حضور بانوان بیرون ورزشگاه فولادشهر؛ ترافیک نیمه سنگین در راه های ورزشگاه

به گزارش سرزمین من از اصفهان، حواشی پیش از آغاز دیدار 2 تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به توضیح زیر است:

از ساعاتی مانده به آغاز آغاز این دیدار، دست فروشان با انواع مواد غذایی و پرچم های سبز و قرمز در اطراف ورزشگاه فولادشهر بازارگرمی می کردند.

با توجه به اینکه همچنان ساعاتی به آغاز این دیدار حساس باقی مانده بود، ورزشگاه فولادشهر از طرفداران سبز و قرمز تکمیل شده بود و این در حالی است که همچنان جمعیت زیادی از طرفداران در پشت درب های ورزشگاه حضور داشتند.

در زمان ورود طرفداران به ورزشگاه، نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه با فردی که در خارج از ورزشگاه اقدام به پرتاب ترقه نموده بود برخورد کردند.

در محیط بیرونی ورزشگاه فولادشهر و در ساعاتی مانده به آغاز این دیدار، بانوان انگشت شماری با پرچم های قرمز برای تماشای دیدار از محیط بیرون ورزشگاه به چشم می خوردند.

طرفداران قرمزپوش و همچنین هوادارن سبزپوش در زمان تمرین 2 تیم با شور و شوق فراوان به استقبال تشویق از تیم های محبوب خود رفتند.

در ساعاتی مانده به آغاز دیدار 2 تیم ذوب آهن و پرسپولیس، ترافیک نیمه سنگینی در راه های مواصلاتی ورزشگاه وجود دارد و این در حالی است که خیابان اصلی ورزشگاه فولادشهر توسط نیروهای امنیتی بسته شده است.

بعضی طرفداران ذوب آهن به دلیل اختصاص یافتن بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به تماشاگران تیم مهمان به سعید آذری اعتراض کردند و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مسغول صحبت کردن با آنها بود.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اصفهان، حضور بانوان بیرون ورزشگاه فولادشهر؛ ترافیک نیمه سنگین در راه های ورزشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، حضور بانوان بیرون ورزشگاه فولادشهر؛ ترافیک نیمه سنگین در راه های ورزشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید